środa, 13 lipca 2016

CZEGO PRAGNĄ KOBIETY BOX

Cześć! Dzisiaj mam dla was propozycję kolejnego box'a. Tym razem chciałabym wam przedstawić zawartość CZEGO PRAGNĄ KOBIETY BOX, czyli autorski projekt znanego portalu CZEGO PRAGNĄ KOBIETY. Jak widać na zdjęciu poniżej, po zamówieniu otrzymujemy małe, zgrabne, czarne pudełko. Wygląda naprawdę skromnie i uroczo i jest bardzo lekkie. W środku kryje się 5 pełnowymiarowych produktów za jedyne 39,99 zł, które mają spełnić nasze kobiece oczekiwania. Ciekawi co dokładnie znajduje się w boxie? Zapraszam dalej!


Zacznijmy od początku! W boxie znajdziemy dwa kremy do twarzy marki Siquens DermoProfessionnel, oba o pojemności 30 ml. 

SIQUENS MED EXPERT - krem do skóry odwodnionej i przesuszonej; przywraca skórze równowagę wodną dzięki czemu zapewnia jej optymalny poziom nawilżenia, jednocześnie chroniąc przed utratą wody z naskórka. Redukuje wrażenie szorstkości, ściągnięcia i napięcia skóry, nadając jej gładkość i elastyczność tym samym zapewniając uczucie komfortu. 
SIQUENS MED EXPERT - krem kojąco-łagodzący; łagodzi podrażnienia oraz zaczerwienienia, przynosząc skórze ukojenie i odprężenie. Regeneruje uszkodzony naskórek i redukuje jego nadwrażliwość. Dodatkowo wspomaga naturalne funkcje ochronne i działa antyoksydacyjne, opóźniając procesy starzenia skóry.

Moim zdaniem bardzo fajnie, że w pudełku znalazły się dwa kremy o różnym działaniu. Można je stosować zarówno na dzień jak i na noc oraz mogą być stosowane przez osoby z wrażliwą cerą, ponieważ nie zawierają parabenów. Ja właśnie jestem w trakcie używania kremu do skóry odwodnionej i przesuszonej i jestem zadowolona z działania. W najbliższym czasie na pewno wypróbuję drugi krem. 


Kolejnym produktem, który odkryjemy w pudełku jest Regenerum - regeneracyjne serum do rzęs. Składa się z dwóch specjalnie opracowanych formulacji. Serum z eyelinerem do stosowania na linie rzęs zagęszcza i pogrubia je poprzez stymulację ich cebulek, a serum ze szczoteczką do stosowania na całej długości rzęs wzmacnia je i wydłuża. Serum intensywnie regeneruje i pielęgnuje rzęsy, a dzięki naturalnym ekstraktom jest łagodne dla oczu. 
Ja aplikuje serum codziennie wieczorem, oczywiście po zmyciu całego makijażu. Nie szczypie ani nie podrażnia. Efektu póki co nie widzę, jednak myślę, że po miesiącu regularnego stosowania, pojawi się. Pojemność łącznie to 11 ml. 



Ostatnie dwa produkty, to suplementy diety.

Belissa Intense - wzmacnia i poprawia kondycję włosów, skóry i paznokci. Zawiera skoncentrowane składniki, w tym biotynę i L-cysteinę oraz wyciąg ze skrzypu, przyczyniający się do wzmocnienia i poprawy kondycji włosów, skóry i paznokci. Ponadto belissa intense jest wzbogacona o kompleks Intense Revive z wyciągiem z alg, który wspiera fizjologiczny proces regeneracji już na poziomie komórkowym. Opakowanie zawiera 50 tabletek.
Hydrominum - usuwa nadmiar wody z organizmu. Zawiera naturalne składniki, które usuwają nadmiar wody z organizmu przez co likwidują wrażenie obrzmienia oraz ułatwiają procesy detoksykacji. Dodatkowo składniki hydrominum wpływają korzystnie na proces kontroli i redukcji masy ciała oraz wspomagają zwalczanie cellulitu. Opakowanie zawiera 30 tabletek. Ja zbliżam się ku końcowi opakowania i nie zauważyłam efektów. 



To już wszystkie 5 produktów, jakie znajdziemyw CPK box'ie. Uważam, że jest to świetna okazja do nabycia i przetestowania produktów w tak niskiej cenie [39,99zł] lub sprawienia komuś drobnego prezentu. Zakupu możecie dokonać TUTAJ. Dajcie znać, co myślicie :)!


19 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się ten zestaw, idealny dla każdej kobiety, mam problem z zastojem wody "w tych dniach" . nie miałam jeszcze kosmetyków marki SIQUENS

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę kiedyś wypróbować coś z regenerum :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się nad zakupem tego BOXA - jednak ostatecznie zrezygnowałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. hydrominum to pic na wodę, a belisse używam jednak tą na karnację i jest super ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. zachwyca mnie strona wizualna pudełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zaskoczona jestem, ponoewaz nie slyszalam o takim boksie ale widze ze to super sprawa i nawet konkurencyjna cena;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, warto się skusić za taką cenę :)

      Usuń
  7. ta odżywka do rzęs mnie mocno kusi :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, fajny ten box :) wygląda bardzo elegancko! super, że dają suplementy diety - nie spotkałam się z tym wcześniej - ciekawy pomysł

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze dobrana zawartość boxa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super. :)
    I cena przystępna za taką zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Regenerum do rzęs jest świetne, polecam

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na prezent :) Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda tylko że część produktów jest z krótkim terminem ważności - więc nie zdążysz użyć jak się przeterminują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremy mają ważność 6 miesięcy od czasu otwarcia :) Reszta ma długą datę ważności. Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Fajna sprawa z takimi boxami :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszym poście, będę Ci bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic dodać nic ująć :) Kompletny box każdej kobiety :)

    OdpowiedzUsuń