czwartek, 31 grudnia 2015

PACZKA NIESPODZIANKA | NOWOŚCI ROSSMAN

Cześć! Witam Was w ostatni dzień w roku 2015. Kreacje na dzisiejszą noc już gotowe? Humory dopisują? Mam nadzieję, że tę ostatnią noc w roku zamierzacie spędzić w najlepszym gronie bez smutków i zmartwień. Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić moją paczką niespodzianką, którą otrzymałam jeszcze przed Świętami. Zajrzymy razem do środka co kryje to czerwone, magiczne pudełko! 


A w środku znalazłam wszystkiego po trochu! Słodkości, kosmetyki i gadżety. 


Na tę serię skusiłam się już gdy pewnego grudniowego dnia odwiedziłam Rossman. Mydełko i zimowy żel pod prysznic idealnie wpisywały się w świąteczny klimat, ale i nie tylko. Po prostu na tę porę roku nadaje się znakomicie. Zmysłowy zapach wanilii i karmelu.. mm, wyobrażacie to sobie? :) 


Olejek do kąpieli z lawendą prowansalską i oliwką. Opakowanie 150 ml wystarcza na 9-10 użyć. Doznaj poczucia beztroski i radości dzięki unikalnej mieszance olejku eterycznego z lawendy prowansalskiej i oleju z oliwek z pierwszego tłoczenia. Chroniąca skórę witamina E i oleje pielęgnacyjne zapobiegają wysuszeniu skóry i sprawiają, że skóra jest wyczuwalnie miękka i gładka. Mydło roślinne o zapachu werbeny i imbiru. Zawiera 100% czyste oleje roślinne, nie zawiera syntetycznych substancji konserwujących ani składników pochodzenia zwierzęcego. Mydełko bardzo ładnie pachnie! Uwielbiam testować takie produkty.


Termofor w super designerskim opakowaniu, czyli sweterku. Na pewno przyda się na zimowe, mroźne wieczory, które właśnie nadchodzą! Czyż nie jest uroczy? W paczce niespodziance znalazłam również rękawice do masażu, którą stosujemy podczas kąpieli. Również jest to bardzo przydatna rzecz do długich, relaksujących kąpieli. 

Kolejna partia kosmetyków przybyła do testowania, z czego jestem bardzo zadowolona. Na pewno pojawi się wkrótce dokładniejszy opis poszczególnych produktów, ale najpierw muszę ich trochę poużywać aby wiedzieć czy są godne polecenia! Do następnego, udanej zabawy sylwestrowej i Szczęśliwego Nowego Roku kochani. 

10 komentarzy:

  1. Widziałam ostatnio tę zimową serię w Rossmanie i chyba właśnie przekonałaś mnie do zakupu kilku produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super prezenty, urocze termofory, Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, oby był lepszy od poprzedniego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne NOWOŚCI - tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super paczuszka. Od kogo taką dostałaś? Teraz to będziesz miała testowanie :p. Wszystkiego dobrego w nowym roku.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Termoforu pozazdroscic ;) szczesliwego Nowego Roku ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super paczka! kocham ten żel pod prysznic <3

    OdpowiedzUsuń
  7. No przyznam, że seria świetnie skomponowana... termoforek uroczy :) rękawice do masażu fajna sprawa, sama używam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw, po trochu wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń