środa, 16 grudnia 2015

JOYBOX MAKEUP

Cześć! Na dzisiaj przygotowałam dla Was kolejną recenzję pudełeczka Joybox, tym razem edycja 'makeup'. A co kryje się pod tą nazwą? Chodzi oto, że pudełko w 90% jest poświęcone makijażowi. Znajdziemy w nim w przeważającej części kosmetyki kolorowe, lecz nie tylko. Trochę kosmetyków pielęgnacyjnych również.  Wartość produktów w pudełku to nawet 260 złotych. Mnie urzekło już samo opakowanie, bardzo fajna i przemyślana szata graficzna. Zobaczcie sami co kryje się pod wieczkiem :)


W pudełku znalazłam 10 produktów, które teraz mam zamiar Wam szczegółowiej pokazać i opisać. Zaczynajmy!


 I ♥ makeup - blushing hearts

Czyli potrójny, wypiekany róż do policzków. Zawiera rozświetlające drobinki. Bardzo ładnie prezentuje się na skórze, delikatnie podkreśla i modeluje kości policzkowe. Urocze opakowanie jeszcze bardziej zachęca do używania tego produktu i to właśnie z niego jestem najbardziej zadowolona. Cena: 24.90 zł.


Ingrid - estetic

Lakier do paznokci marki Ingrid cosmetics. Uważam, że kolor bardzo trafiony, ponieważ klasyczna czerwień jest niezbędna w każdej kobiecej kosmetyczce. Dodatkowo posiada bardzo dokładnie skrojony pędzelek, dzięki czemu przyjemnie i precyzyjnie można nim pomalować paznokcie. Szybko schnący, trwałość to ok 4 dni. Cena to: 10 zł.

Etre belle - lipliner

Uważam, że ten produkt również jest produktem trafionym. Mi trafiła się w odcieniu czerwonym. Klasyczna, czerwona konturówka również jest niezbędnym, kobiecym gadżetem. Ta dodatkowo jest bardzo trwała. Niestety nie jest wykręcana i trzeba ją temperować, ale to nie duży problem. Cena to: 44,99 zł.


Pixie cosmetics - korektor pod oczy

Ten produkt bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Jest to korektor mineralny, który koryguje niedoskonałości, neutralizuje i rozjaśnia przebarwienia skóry dzięki zawartej w nim witaminie C i retinolowi. Bardzo dobrze kryje cienie pod oczami. Mój kolor to 01 - Vanilla Cream, który pasuje idealnie. Dodatkowo jest zamknięty w bardzo praktycznym opakowaniu z mini lusterkiem. Cena: 39 zł.

Virtual - eye shadow

Praktyczny zestaw trzech cieni, mocno nasyconych pigmentami. Paletka zawiera lusterko oraz dwustronny aplikator. Bezparabenowa formuła wzbogacona wysokiej jakości komponentami gwarantuje równomierną aplikację kosmetyku na powiece, zapewniając większą trwałość cieni i większą intensywność koloru. Mi niestety trafiło się trio całkowicie nie w moim guście. Kolor zielony, fioletowy i niebieski to totalnie nie moje odcienie, więc będzie u mnie leżeć bezużytecznie lub komuś sprezentuję. Cena: 14 zł.


Delia - zmywacz do paznokci

Bezacetonowy zmywacz do paznokci z gąbka - innowacyjny sposób na usunięcie lakieru. O takim rozwiązaniu zmywacza już słyszałam, jednak nigdy nie miałam okazji go przetestować. Rzeczywiście jest to bardzo wygodne w użyciu. Nie musimy się bawić w usuwanie lakieru wacikami. Wystarczy zanurzyć palec w gąbce, potrzeć i gotowe! Uważam, że jest to kolejny bardzo trafiony produkt w tym joyboxie. Pojemność: 75ml. Cena: 6 zł.

Schwarzkopf - maska do włosów

Color freeze, zapewnia intensywną opiekę farbowanym włosom. Technologia równowagi ph 4.5 wzmacnia strukturę od wewnątrz, zwiększa ich elastyczność oraz zabezpiecza przed blaknięciem koloru. Produkt posiada bardzo delikatny zapach, kremową konsystencję. Ja nie farbuję włosów, ale myślę, że śmiało mogę korzystać z tego produktu. Każdym włosom przyda się ożywienie ich. Produkt miniaturowy, pojemność: 30 ml.


AA - jedwabisty podkład rozświetlający

Jedwabisty podkład rozświetlający - 16h - odcień 105 SAND. Odcień podkładu niestety nietrafiony, ponieważ jest dla mnie za ciemny. Produkt nietrafiony, taki sam był w edycji wakacyjnej Joybox.

Pierre Renee - mascara genial volume

Nigdy nie miałam do czynienia z kosmetykami z tej firmy. Obecnie cały czas mam zagęszczone rzęsy metodą 1:1, dlatego nie używam tuszu do rzęs. Jednak co o nim piszą? Mascara zapewnia nowy wymiar rzęs w kilka sekund. 1 warstwa - efekt naturalnych rzęs. 2 warstwa - efekt sztucznych rzęs. Pogrubia, wydłuża, definiuje makijaż. Komfortowa silikonowa szczoteczka z innowacyjną końcówką. Cena: 22 zł.



Biała perła - pasta wybielająca zęby

ką. Cena: Pasta do zębów, dzięki unikalnej enzymatycznej formule, doskonale oczyszcza zęby z zanieczyszczeń powierzchniowych przywracając im biel. Delikatna żelowa konsystencja pasty zapewnia codzienną higienę i wybielanie bez ingerencji w strukturę szkliwa zębów. Zapewnia ochronę przeciw próchniczą i przeznaczona jest do codziennego i długotrwałego stosowania. Cena: 21 zł.



Glov - quick treat

To mini rękawica do usuwania makijażu. Dzięki niej szybko i skutecznie usuniesz makijaż za pomocą? WODY! Wystarczy założyć glov na palec, zwilżyć wodą i przetrzeć konkretny fragment skóry - mikrowłókna działają jak magnes i przyciągają cząsteczki kosmetyków. Taki sam produkt znalazłam we wiosennej edycji Joybox. Jest to praktyczny gadżet na wyjazdy.

Moim zdaniem bardzo fajna edycja pudełka Joybox. Znalazłam pośród 10 produktów kilku moich ulubieńców. Więcej możecie zobaczyć na stronie głównej: JOYBOX. A wy co myślicie o pudełeczku? 

8 komentarzy:

  1. serduszko <3 całkiem przyjemne pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zawartość ;))
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Konturówkę mam w planach sobie kupic, dobrze wiedziec, ze powinnam sie jej przyjrzec ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się, cudne serduszko , chciałabym wypróbować tą mini rękawicę glow

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, że zawartość jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to z taką wyprawką można się wymalować na wystrzałową imprezę :)
    Jestem ciekawa, czy po dłuższym stosowaniu pasty wybielającej nie pojawiają się jednak typowe dla nich skutki, bo to raczej nieuniknione.

    OdpowiedzUsuń