wtorek, 13 października 2015

JOY BOX "WAKACYJNY"

Cześć! Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować zawartość wakacyjnego wydania Joybox'a. Spory czas temu pojawił się również wpis odnośnie edycji specjalnej pudełka Joybox. Czy wakacyjna zawartość przebiła edycję specjalną? Chodźcie zobaczyć co tym razem kryło się w moim pudełku oraz dowiedzieć się więcej :-)

Wartość edycji wakacyjnej "Joybox" to nawet 325 zł. Bogaty wybór kosmetyków pielęgnacyjnych do twarzy oraz kosmetyków, które zadbają o Twoje opalone ciało. W moim pudełku kryła się taka oto zawartość:


Venus - mus CC multifunkcyjny 8 w 1.

Ujednolica i poprawia koloryt skóry. Maskuje niedoskonałości. Intensywnie nawilża skórę. Łagodzi podrażnienia. Idealnie dopasowuje się do każdej karnacji. Wygładza. Rozświetla. Nadaje skórze równomierny i naturalny odcień opalenizny bezpośrednio po nałożeniu. 

Produkt rzeczywiście przydatny w lecie, kiedy chcemy zachować naszą opaleniznę przez dłuższy czas. Nie pozostawia smug i pomarańczowych plam. Dopasowuje się do naszej skóry. Posiada drobinki, które ożywiają naszą skórę. 


 Gillette Venus - maszynka do golenia.

Bardzo praktyczny i przydatny gadżet. Jest to mini golarka wraz z kompaktowym opakowaniem, która nie zajmuje dużo miejsca i jest idealna na wakacyjne wypady. 5 ostrzy Venus Embrance dopasowuje się do kształtów ciała i zapewnia dokładne golenie po zwilżeniu wodą. Jest to mój faworyt jeśli chodzi o zawartość pudełka.


 AMBROSIA face care & The Secret Soap Store 

Wygładzająca ambrozja do twarzy ma bardzo intensywny, kwiatowy zapach. Przeznaczony do stosowania na oczyszczoną twarz zarówno rano i wieczorem. Pojemność 15 ml. Produkt miniaturowy. 

The Secret Soap Store - delikatne mydło na bazie naturalnych, tłoczonych na zimno olejów roślinnych: avocado, jojoba, macadamia, oliwa z oliwek, olej ze słodkich migdałów wzbogacone masłem Shea. Mydło malina z cytryną w swoim składzie zawiera: masło shea, sok z cytryny i najwyższej jakości oleje. Mydełko ma obłędny zapach! Masa: 100g.


 Kevin Murphy - szampon Angel Wash i odżywka Angel Rinse

Dwa miniaturowe produkty o pojemności 40 ml. Angel Wash to delikatny szampon regenerujący do włosów słabych i zniszczonych. Nadaje objętości i wspomaga odbudowę komórek włosa. Angel Rinse chroni przed wolnymi rodnikami, hamuje utlenianie UVA, nawilża i chroni cienkie włosy.


Mistero Milano lakier do paznokci + pilniczek

Pierwszy raz przypadł mi do gustu kolor lakieru, które znajdowałam w tego typu pudełkach. Istnie wakacyjny, grejfrutowy kolor. Bardzo dobra pigmentacja oraz trwałość lakieru. Pojemność: 11 ml.


AA make up podkład rozświetlający & IsaDora tusz do rzęs

Jedwabisty podkład rozświetlający - 16h - odcień 105 SAND. Odcień podkładu niestety nietrafiony, ponieważ jest dla mnie za ciemny. Jednak nic się nie marnuje, ponieważ mieszam moje dwa podkłady i wychodzi mi kolor idealny. Ma bardzo płynną formułę, dobrze kryje i jest dość trwały.

All day long lash - super easy removal. Tusz do rzęs w odcieniu 020 black. Produkt miniaturowy. Posiada plastikową szczoteczkę z długim i krótkim włosiem, dzięki czemu precyzyjnie możemy nałożyć produkt. Bardzo dobrze rozdziela i pogrubia rzęsy. Jednak szybko się osypuje i nie jest trwały.


Próbki, próbeczki... 

W pudełku znalazły się także kupony zniżkowe do sklepu answear.com oraz  próbki różnych produktów m.in. samoopalacz, podkład. A także próbka odżywki do rzęs Realash, której niestety nie miałam okazji przetestować, ponieważ ostatnim czasem mam zagęszczone rzęsy metodą 1:1. Jednak na pewno w najbliższym czasie przyjrzę się bliżej tej odżywce.

Zawartość wakacyjnego boxa (cena 49zł) podobała mi się, jednak w mojej opinii nie było dotychczas lepszego Joyboxa od ''wiosna trendy'' o którym pisałam tutaj. A wam jak się podoba zawartość?

11 komentarzy:

  1. Kiedy to było :) najbardziej lubię mydełko z TSSS ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaja sie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pudełko, najchętniej wypróbowałabym duet Kevin Murphy i lakier do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czemu ale wydaje się, że nie stosowałam tych tuszy do rzęs...!?

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem w porządku :) Obowiązkowy box każdej pani:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten box był faktycznie ciekawy, daj znać czy jesteś zadowolona z podkładu rozświetlającego AA Lumi:)

    OdpowiedzUsuń