wtorek, 21 lipca 2015

SPONTANICZNY WEEKEND W SOPOCIE

Cześć! Jak Wam mijał czas podczas mojej małej nieobecności? U mnie wszystko dobrze. Pracuję, szkole się i tak szybko leci czas, że nawet nie wiem kiedy zleciało mi te 21 dni lipca. Wakacyjny okres to idealny moment na spontaniczne wypady. Taka też podróż miała miejsce w ubiegłą sobotę. Po przekroczeniu bramki na autostradzie postanowiliśmy, że jedziemy do Gdańska, choć pierwotnie mieliśmy wylądować w Grudziądzu! W nie całe dwie godzinki byliśmy na miejscu, a gdzie dokładnie? Zacumowaliśmy w Sopocie!


Podczas wyjazdu z Bydgoszczy nie opuszczała nas duchota i wysoka ponad 30 stopniowa temperatura. Natomiast w trasie wszystko zaczęło się zmieniać. Pojawiły się ciemne chmury i temperatura spadła do 24 stopni. Na szczęście nie spadł deszcz i mogliśmy bezproblemowo podziwiać uroki Zatoki Gdańskiej. 


Niestety na kąpiel nie było czasu (po za tym woda bardzo zimna!). Głównym naszym celem było molo. Tak dawno mnie tam nie było! Pierwszy raz w życiu byłam na molo w Sopocie w wieku 5,6 lat? Fajnie było doświadczyć tego ponownie. W dodatku kiedy spacerowaliśmy po molo wyszło słońce a wszystkie chmury odeszły daleko! :)


Na ten dzień wybrałam bardzo luźną, nie zobowiązującą stylizację. Przewiewna, bawełniana koszula, która jest lekko za duża - ale jak widzicie nie był to żaden problem. Poradziłam sobie z tym, myślę, że w całkiem ciekawy sposób. Do tego duża, plażowa torba, okulary, srebrne klapki i zestaw gotowy.


Bardzo przyjemnie spędzone 4 godziny, pełne relaksu i pięknych widoków. 
Nie obyło się też bez tradycyjnej kolacji nad morzem, czyli rybki!


 A jak minął Wasz weekend? ;-*

24 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia naszego wspaniałego Bałtyku! Zazdroszczę pobytu w Sopocie!
    U mnie coroczne odwiedziny Trójmiasta to obowiązek! W tym roku czekają mnie one niestety dopiero w sierpniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie spontaniczne WYJAZDY są najfajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moze i ja sie wybiore? szkoda ,że pogody nie mozna zamówic:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ładne zdjęcia,mam wielką ochotę pojechać nad nasze polskie morze. Ostatnio byłam bardzo dawno temu..

    http://donttalk-act.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty wiesz, że ja w Sopocie NIGDY nie byłam? :D dobre zdjecia, zazdroszcze ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia! :) Ja też niestety nigdy nie byłam w Sopocie ani w ogóle nad naszym morzem :( Muszę to kiedyś nadrobić :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz! Oj uwielbiam Sopot i to cudowne, niepowtarzalne molo! :)
    http://stayy-positivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Spontaniczne wyjazdy sa najlepsze :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Na szczęście nasze morze nie jest daleko, można szybko dojechać i tego samego dnia wrócić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie byłam w Sopocie, najczęściej to Kołobrzeg i okolice :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja, świetna nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest chyba jakaś klątwa Polskiego morza, elegancka pogoda przez cały czas, ale jak wyjeżdżasz nad Bałtyk to się pogoda psuje i się robi zimno :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio wybrałam się do Stegny, wiadomo w sobotnie święto czyli ludzi od groma, słońce prażyło że hej. Mimo iż jednodniowy wypad, to i tak zwykła zmiana otoczenia dała naprawdę dużo, żeby móc odpocząć. Twoja stylizacja wygląda rewelacyjnie, wyglądasz prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wygląda połączenie spódnicy w kwiaty z tą koszulą. Super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja! Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sopot to idealne miejsce by naładować akumulatory :)
    zapraszam do mnie ! hivivien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna stylizacja na plażę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stylizacja, pięknie w niej wyglądasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Obraliście świetny kierunek!

    http://stopawstope.blogspot.com/2016/07/weekend-w-trojmiescie-dzien-2-sopot.html

    OdpowiedzUsuń