poniedziałek, 6 lipca 2015

KILKA LETNICH ULUBIEŃCÓW | NIEZBĘDNIK


Cześć! Jak Wam mijają upalne dni? Powiem szczerze, że jestem zaskoczona ilością stopni na termometrze. Dawno takiego skwaru nie było, jest to trochę męczące, ale miejmy nadzieję, że niebawem się ochłodzi! Dzisiaj przychodzę do Was z moimi ulubieńcami letnimi w kwestii kosmetyków oraz niezbędnikiem jeśli chodzi o wakacyjne dodatki. Są to głównie rzeczy niezbędne do funkcjonowania podczas letniej aury. Zapraszam!


Moimi podstawowymi gadżetami są: okulary przeciwsłoneczne, jest to absolutny must-have! Nie wyobrażam sobie wyjścia z domu w największe słońce bez okularów. Lubię je często zmieniać, dlatego też mam ich kilkanaście par. Kolejną rzeczą jest mini torebka w soczystym kolorze. Uważam, że jest to świetny dodatek, który ożywi każdą, letnią stylizację! Co więcej? Nie wyobrażam sobie dnia bez dużej ilości wody, a w szczególności w lato. Dlatego też dzbanek ze świeżą wodą i dodatkami w postaci cytryny oraz mięty jest zawsze w pobliżu mnie. Wiem też, że dużo osób ma problem z piciem wody, bo po prostu im nie smakuje. Fajny kubek czy dodatki w postaci słomki - powinny  rozwiązać problem. Ostatnią już rzeczą jest dobra książka. Okres wakacyjny to czas kiedy czytam ich najwięcej. Zawsze staram się znaleźć chwilę i zrelaksować się przy dobrej powieści. 


Ulubione kolory na lato jeśli chodzi o paznokcie? W szczególności te dwa, które widzicie powyżej. Soczysta malina i baby blue. Przepięknie wyglądają na stopach. Te z Golden Rose jeszcze nigdy mnie nie zawiodły. 


Okres letni to czas kiedy dbanie o nasze stopy jest czymś obowiązkowym. U mnie bardzo dobrze sprawdzają się te dwa produkty: peeling do stóp z firmy FUSSWOHL oraz zmiękczający krem do stóp na pękające pięty z EVELINE. Duet dla mnie idealny. Mogę cieszyć się zadbanymi stopami przez cały czas!


A jeśli chodzi o produkt do twarzy to jest to mgiełka z ekologiczną wodą z gałązek oliwnych z APIS cosmetics. Jest niezawodna, uwielbiam nią spryskiwać sobie twarz, zawsze wtedy kiedy tylko tego potrzebuję. Idealnie również sprawdza się pod makijaż. Jest to produkt który musisz mieć! 

A jakie są wasze niezbędne produkty na letnie dni? :)

13 komentarzy:

  1. Ja również nie ruszam się z domu bez okularów :) Woda z cytryną świetnie orzeźwia :) Ale w tak upalne dni aż ciężko ruszyć się z domu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne okulary i świetne kolory lakierów:)
    pozdrawiam!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na upały nie narzekam ;) Zaraz będzie zima i mróz to tedy będę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim must have jest butelka wody! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Typowo letni ulubiency! :) Swietne zdjecia :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam takie gorące dni, a te niezbędniki są.. niezbędne, faktycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój niezbędnik bez którego nie wychodzę latem z domu to butelka wody mineralnej, krem do twarzy i ochronna pomadka do ust. Mając to w torebce mogę ruszać na miasto ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. mój niezbędnik to przede wszystkim woda, okulary przeciwsłoneczne i lody! :) oczywiście filtr przeciw słońcu też często używam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje niezbędniki to woda, woda, woda, woda i woda. No i jakiś filtr. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Porządne okulary przeciwsłoneczne na lato muszą być :) nie jakieś plastiki za piątkę, ale takie z filtrami

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja lista wygląda dość podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja tam nawet lubię te upały :) Co do moich niezbędników to podobnie. I Golden Rose też mnie nigdy nie zawodzi :)

    http://donttalk-act.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Woda i okulary to zdecydowany must have! :)

    OdpowiedzUsuń