niedziela, 21 czerwca 2015

PUDROWY RÓŻ Z CZARNĄ MAXI

Hello! Dzisiaj przygotowałam dla Was stylizację. Ostatnio nieodłączną częścią mojej garderoby stały się maxi spódnice. Uwielbiam je za swoją uniwersalność, to one tak naprawdę tworzą całość stylizacji. Dlatego też wzbogaciłam się o kolejną sztukę - wybrałam uniwersalną czerń. Myślę, że na tym nie poprzestanę, marzą mi się jeszcze jasne, wakacyjne kolory! A jak jest u Was? Lubicie maxi spódnice/sukienki? Ja mam ten plus, że jestem wysoka i nie mam problemu z tym, że są mi za długie. Całość outfitu utrzymana w dwóch kolorach czerń i pudrowy róż. Piszcie czy Wam się podoba. Miłego dnia :-*

 Okulary/MOODO         Koszulka/H&M       Spódnica/MOODO        Baleriny/MONOBO

15 komentarzy:

  1. dla mnie wszystkie sa za dlugie! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. maxi, jestem w nich zakochana! :) pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw! Fajnie, że dodałaś akcent różowej torebki :) I śliczny naszyjnik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz, świetna fryzura. :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz :) Ładna torebka oraz zdjęcia.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz, bardzo mi się podoba mocny akcent w postaci torebki ;)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna całość, różowa torebka i usta fajnie komponują się z resztą :)
    Pozdrawiam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego Ty chodzisz taka zgarbiona? ;(
    Tak piękna z Ciebie dziewczyna, więc koniecznie poćwicz to- aż nieprzyjemnie się patrzy, gdy taka młoda ślicznotka ma takie zgarbione plecy :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Do takiej spódnicy pasowałby też crop top p czym piszę w jednym z ostatnich wpisów :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny zestaw :) tylko myślę, że mogłabyś jeszcze dobrać jakąś pasującą bransoletkę, jako uzupełnienie

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz, a połączenie kolorystyczne mnie wręcz zachwyca! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietna spodnica! :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń