sobota, 6 czerwca 2015

OCZYSZCZANIE LIŚCIE MANUKA

Cześć! Dzisiaj witam Was kosmetycznie w obecności lata! Zarówno aura jak i sceneria zdjęcia to obrazuje. Czuć prawdziwe lato; ale dzisiaj chciałam Wam opisać produkt z firmy Ziaja - pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom. Muszę przyznać, że patrzyłam już na nią od pewnego czasu, ale to stosunkowo niedawno się na nią skusiłam. Za cenę nie całych 10 złotych żal było nie spróbować. Tym bardziej, że już od dłuższego czasu poszukiwałam czegoś co podoła zaskórnikom. Czy się udało? Sprawdźcie to w dalszej części wpisu. 


Produkt przeznaczony do skóry normalnej, tłustej i mieszanej. Czyli dla każdego typu skóry. Głęboko oczyszczający, spłukiwalny produkt w formie pasty. Skutecznie redukuje niedoskonałości skóry. Przywraca skórze naturalną równowagę i świeżość.  Substancje czynne głęboko oczyszczające: ekstrakt z liści Manuka o działaniu antybakteryjnym, ściągająco-normalizująca zielona glinka, aktywna baza myjąca. Działanie? odblokowuje pory skóry z nadmiaru sebum, ma delikatne właściwości ściągające i złuszczające, zapobiega powstawaniu zaskórników, przeciwdziała tworzeniu niedoskonałości skóry przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych. Produkt zawiera 75 ml i posiada pH naturalne.


Moja opinia? Przede wszystkim produkt jest bardzo ostry, posiada wiele drobinek, które mają złuszczać nasz naskórek i oczyszczać. Pasta jest koloru białego i ma zapach typowy dla tej serii, przyjemny (kto stosuje ten wie). Ciężko w zasadzie go opisać. Na mnie działa! Po zastosowaniu widzę, że moja twarz rzeczywiście staje się oczyszczona a zaskórników jest zdecydowanie mniej. Spotkałam się z kilkoma opiniami, że niektóre osoby ten produkt uczulił albo podrażnił. U mnie na szczęście nic takiego się nie wydarzyło. Dodatkowo pasta jest Laureatem 2014 w magazynie InStyle, best beauty buys, więc czymś musiała sobie na to zasłużyć! :)


13 komentarzy:

  1. Oooo! Muszę koniecznie wypróbować!! Lubię Ziajke, a za takie pieniądze to faktycznie `grzech` nie spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę ją w końcu kupić. Tyle dobrych opinii o niej słyszałam.. a mam wielki problem z zaskorniakami. Mam krem z tej samej serii i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam o tym produkcie wieeele dobrego!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ostatnio kilka próbek i planuje zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę musiała wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że nie dostałaś uczulenia mimo, że podobno sporo osób tego doświadczyło :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na razie ja odstawilam, bo zaczela u mnie powodowac straszne podraznienia...

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pasta jest świetna i bardzo ją lubię!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwazaj na nia :( moja kolezanka uzywala przez pare miesiecy i wystapil u niej okropny tradzik, a ma 26 lat i teraz chodzi po dermatologach. Czytalam, ze nie tylka ja to spotkalo.

    OdpowiedzUsuń