wtorek, 16 czerwca 2015

NOWOŚCI MAJ/CZERWIEC

Witam Was wszystkich po mini przerwie, która jak wiecie była spowodowana innymi obowiązkami. Ale teraz już skupiam się na blogu i odpoczynku. Muszę dobrze zaplanować kolejne wpisy :-) Co by nie panowały tutaj pustki i żebyście często mieli co czytać. Będzie trochę lifestylowo, kosmetycznie i przede wszystkim moje stylizacje! Natomiast dzisiaj chciałam Wam pokazać majowo-czerwcowe nowości, gotowi? No to zapraszam do czytania :)

ODZIEŻ
Ostatnio zauważyłam, że w mojej szafie zdecydowanie brakuje zwykłych, basic koszulek. Więc postanowiłam się wybrać do H&M i zakupić kilka. Najpierw skończyło się na dwóch, potem pobiegłam po jeszcze jedną. w H&M mają świetny wybór krojów i wzór w niskiej cenie. Każda była po - 19.99 zł. Wybrałam dwie bardziej dopasowane (to ta w paski i różowa) a jedną luźniejszą. Wszystkie bardzo pasują zarówno do spodni jak i spódniczek. Na tych trzech na pewno się nie skończy! :)


GADŻETY
Kolejnymi rzeczami, jakie zakupiłam są gadżety. Mianowicie chodzi o kosmetyczkę. Potrzebowałam takiej jednej dużej, bo w moje już się nie mieściłam. A często podróżuje pomiędzy Bydgoszczą a Poznaniem, więc kosmetyczka nie leży bezczynnie. Jakiś czas temu widziałam vlog u pewnej dziewczyny, która pokazywała swoją kosmetyczkę - właśnie przezroczystą. Tak bardzo mi się spodobała, że postanowiłam poszukać podobnej. I proszę bardzo - wystarczyło wejść do H&M i zdobyłam moją rzecz i to w dodatku na przecenie. Kosztowała 10 złotych. Te kosmetyczki kojarzą mi się z dzieciństwem, ponieważ wtedy własnie pamiętam, że miałam taką małą.  Drugą rzeczą jest po prostu słoik. Ale nie, nie taki zwykły. Przerobiony na pojemnik na napój. Świetna sprawa! Przede wszystkim ma super design i mnie osobiście motywuje do picia wody! Przyjemnie się sięga po niego i piję. Doskonały również do smoothie, które ostatnio coraz częściej piję :) Kupiony w sklepie TIGER.


KOSMETYKI
Tej kategorii nie mogło tutaj zabraknąć. Na szczęście nie ma tego dużo (hehe)! Skusiłam się wreszcie na olej kokosowy (póki co w małej pojemności). Bardzo dużo osób go zachwala, więc i ja postanowiłam spróbować. Jestem go bardzo ciekawa! A wy jakie macie doświadczenia z olejem kokosowym, powiedzcie mi do czego go stosujecie?  Moja miłość do konturówek wciąż trwa i myślę, że szybko nie zgaśnie. Tym razem postawiła także na inną firmę niż essence (numer 6), chodzi o lovely (numer 1). Przepiękne, delikatne kolory. Bardzo lekko się rozprowadzają na ustach i można powiedzieć, że są dość trwałe.  Na koniec - moje ulubione żele pod prysznic z firmy Isana. Tym razem skusiłam się na nowość, summer edition. Przepięknie pachnie owocami i ma świetny wygląd! 



Napiszcie mi co Wy zakupiliście w ostatnim czasie i czy już macie WAKACJE? :-*

18 komentarzy:

  1. U mnie też sporo nowości, ale ostatnio jestem taka zalatana , że nie mam o tym czasu coś napomknąć na blogu :P Fajne te konturówki z Lovely & Essence , muszę też sobie kupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post!:)
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Konturówkę z Essence muszę koniecznie wypróbować. Ostatnio wiele osób zachwyca się jej działaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hho, co ja ostatnio kupiłam... :D Dekoracje do pokoju z Jyska prawdopodobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulujemy bloga prowadzonego z pomysłem ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK


    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana rurka w słoiku powinna być włożona na odwrót - z wypustką u dołu, aby rurka nie wypadała ze słoika. Sklep Tiger mnie oczarował, a Ciebie? T-shirty z H&M również lubię, ale czasami trafiają się buble, więc trzeba uważać... Ciekawy wpis!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja, dzięki - nie wiedziałam! :) Powiem Ci, że w Poznaniu aż tak dużo fajnych rzeczy nie było, mnóstwo pierdół, ale tak za bardzo to nic mnie nie zaciekawiło :)

      Usuń
  7. Oj wakacji jeszcze nie mam, mam to szczęście, że pracuję w szkole, więc niedługo nastąpią :) Świetny słoik! Ja ostatnio z kolei kupiłam pierwszą w moim życiu konturówkę Essence, ale te z Lovely tez mnie kuszą:)

    OdpowiedzUsuń
  8. urlop mam dopiero od 10 lipca :) tylko 2 tygodnie :) a na zakupy wybieram się jakoś niedługo ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki Tobie już wiem, że muszę sobie kupić żel z Isany, uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne nowości! :)

    Zapraszam na rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne nowości! Mega spodobał mi sie kubek i zaciekawiły mnie książki :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/06/cocktail-is-always-good-idea-for-hot-day.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są te basicowe koszulki z H&M! 'Gwiazd naszych wina' muszę przeczytać jak najszybciej. Super okulary :)

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię olej kokosowy, ciekawe, jak Ci się sprawdzi?

    Wybieram ubrania w podobnych kolorach, co Ty. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez ostatnio szaleje za basicowymi t-shirtami :)

    Pozdrawiam!
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń