wtorek, 30 czerwca 2015

INSTAMIX CZERWIEC

Cześć! Kolejny miesiąc za nami, co się z tym wiąże czas na instamix czerwiec - czyli niepublikowane zdjęcia z mojego instagrama; peerfectlly. Miesiąc, zresztą jak każdy zleciał mi błyskawicznie. Działo się też sporo rzeczy, jednak głównym moim priorytetem była sesja na studiach [którą zaliczyłam dość szybko, bo już 15 czerwca i teraz cieszę się trzymiesięcznymi wakacjami!], a co się z tym wiąże blog trochę ucierpiał. W czerwcu pojawiło się o średnio 4 posty mniej niż w poprzednich miesiącach. Obecnie także pracuję, co pochłania dużo mojego czasu, codzienne wstawanie o 5 rano daje mi popalić. Mam jednak zamiar dobrze sobie zaplanować czas we wakacje, nie zaniedbując was i dbając przy okazji o swój odpoczynek :)

1. Foto po pracy / 2. Idziemy na egzamin! 
PS mój snapchat: peerfectlly

3 i 4.  Sezon truskawkowy rozpoczęty - w każdej postaci!

5. i 6. Troszkę sobie dogadzałam po zdanych egzaminach; lemoniada była pycha! Polecam restaurację 'W bramie' w Poznaniu.

7. i 8. Niedalekie okolice - Samociążek i Zalew Koronowski, przepiękne widoki!

BĄDŹ NA BIEŻĄCO - PEEERFECTLLY

10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie mixy zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  2. TRUSKAWKI - właśnie delektuję się takim pysznym koktajlem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne widoki, a lemoniada wygląda smakowicie! :) Pozdrawiam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah, truskawy w kazdej postaci *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny mix zdjęć :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne zdjecia! I duzo pysznosci :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń