środa, 3 czerwca 2015

CZERŃ&BIEL

Cześć kochani! Dzisiaj myślałam, że uraczę Was kosmetycznym wpisem. Jednak nie! Ha, odmiana. Mam dla Was stylówkę (szaleństwo!). Total black&white, innego koloru dzisiaj tu nie znajdziecie. No chyba, że kolor pomadki. Powiem Wam, że wczoraj w Poznaniu pierwszy raz poczułam prawdziwe lato (nogi bladziochy wyszły na świat, haha) i szczerze to gotowałam się w tym sweterku. Było bardzo przyjemnie i aż żal było nie skorzystać z tej pięknej pogody. Serio marzę już o wakacjach i tak zwanym 'nicnierobieniu' a potem wypoczynku gdzieś gdzie będzie jeszcze cieplej! Ale, ale.. najpierw 4 egzaminy. Chodźcie obejrzeć zdjęcia i widzimy się w następnym poście! O jakiej tematyce? Odwiedzajcie, to się dowiecie :) Buźka :*

 Okulary/MOODO       Sweter/ TALLY WEIJL       Spódnica/FRONTROWSHOP         Buty/LABOTTI

14 komentarzy:

  1. Wyglądasz rewelacyjnie i idealnie trafiłaś w mój gust! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, mega mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ogromną słabość do ubrań w paski, bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcie, chętnie opublikujemy Twojego bloga w naszym Katalogu Blogów Modowych jusTFashion. Zachęcamy do zgłoszenia bloga i zdobycia większej grupy odbiorców. Pozdrawiamy jusTFashion

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękna Milencia :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ahh widać że idzie lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna spodnica. Od dawna przymierzam sie do kupna czegos podobnego :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne połączenie, wszystko do siebie tak dobrze pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulujemy bloga prowadzonego z pomysłem ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK


    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń