poniedziałek, 4 maja 2015

WROCŁAW MOIM OKIEM

Witam Was po weekendzie majowym, który swoją drogą zleciał niesamowicie szybko! Wszystko co dobre szybko się kończy - to wiadomo! Jak Wam minął czas? Co ciekawego robiliście? Ja po raz pierwszy w życiu (1 maja) odwiedziłam Wrocław! Już od kilku lat planowałam odwiedzić to miasto i w końcu moje plany się ziściły. Wraz ze znajomymi spędziliśmy tam cały piątek. Niestety pogoda nam nie dopisała i w połowie naszego zwiedzania, podczas pobytu na Ostrowie Tumskim, złapała nas ulewa. Jednak co nie co udało nam się sfotografować i tym chciałam się dzisiaj z Wami podzielić. 
Jakie jest moje wrażenie? Wrocław jest bardzo ładnym miastem. Najbardziej spodobała mi się Wyspa Słodowa, a przede wszystkim te mosty, które ją otaczają. Dodają uroku. Natomiast starówka bardziej podoba mi się w Poznaniu. Uważam, że ta we Wrocławiu jest nieco za duża. Albo po prostu jestem już przyzwyczajona do Poznania :) Klimatyczne knajpki, ogród botaniczny, hala stulecia jak i widok na Wrocław z góry również zostały odhaczone z naszej listy! Na następny raz zostawiliśmy sobie wizytę w Afrykarium. Chodźcie zobaczyć mini relację zdjęciową.


14 komentarzy:

  1. fajnie że Ci się podobało i jeszcze wrócisz :)
    ja lubię wrocławski rynek właśnie ze względu na przestrzeń :) choć przyznam, że podczas słonecznego weekendu jest tak dużo ludzi, że tej przestrzeni się nie odczuwa :D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. W wakacje będę miała okazję poznać Wrocław :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W te wakacje wybieram sie do Wrocka i pewnie nie raz, bo moja siostra sie tam przeprowadza ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tutaj mieszkam od dwóch lat i jestem miastem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja siostra buduje dom pod Wrocławiem, tak bardzo ją to miasto zauroczyło. Będzie mi do niej daleko, ale rozumiem jej decyzję, bo Wrocław jest przepiękny! Tally Weijl

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdjęcia, cudowny ryneczek ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też teraz byłam na weekendzie majowym (od czwartku do niedzieli) we Wrocławiu razem z rodzicami i sistrami :) ja tam byłam drugi raz i bardzo lubię Wrocław, ale muszę się zgodzić co do tego, że starówka jest nieco za duża :) też chcieliśmy wejść do Afrykarium ale nam się nie udało :) (była podwójna kolejka- jedna szła prosta do wejścia i jeszcze raz się zakręcała :o)

    OdpowiedzUsuń
  8. kamieniczki są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja jeszcze nigdy nie byłam we wrocku. mam na celowniku wkrótce!

    OdpowiedzUsuń
  10. Moj narzeczony pochodzi z Wroclawia, wiec zaszczepil we mnie milosc do tego miasta :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  11. We Wrocławiu jeszcze mnie nie było, ale wydaje się być bardzo ładnym i klimatycznym miastem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem zakochana na zabój we Wrocławiu a byłam tam tylko dwa razy, ostatnio też na majówkę wpakowałam się do auta i pojechałam na cały dzień :)


    Pozdrawiam!
    mixfashionworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja muszę w końcu się wybrać do Wrocławia, bo nigdy nie byłam a mówią, że piękny :)

    OdpowiedzUsuń