czwartek, 21 maja 2015

ULUBIONE PRODUKTY DO MANICURE

Witajcie kochani! Zrobiłam sobie krótką, czterodniową przerwę od postów. Nabrałam sił, pomysłów i wracam z nowym wpisem! Dzisiaj kilka słów na temat moich ulubionych produktów do manicure. Noszę naturalne paznokcie, więc często mogę szaleć ze zmianą kolorów i to jest fajne! Wiadomo paznokcie żelowe, hybrydowe także mają swoje plusy - przede wszystkim trwałość. Ale ja nie narzekam, nie mam większego problemu trwałością lakierów, oczywiście zależy też to od jakości firmy i przede wszystkim dobrego top coat'u! Chodźcie poczytać i dowiedzieć się więcej na temat produktów, których używam na co dzień! ZAPRASZAM!


Podstawowa sprawa - zmywacz do paznokci. Na zdjęciu powyżej mój ulubieniec! Zielony z Isany (dostępny w Rossmanie). Bardzo dobrze zmywa lakier i kosztuje grosze! Nie całe 5 złotych. Nie zamierzam go zamienić na żaden inny produkt. Kolejnym krokiem jest odtłuszczacz do paznokci (ten dorwałam w drogerii Natura). Zadaniem tego produktu, jest jak sama nazwa wskazuje odtłuszczenie płytki i usunięcie pozostałości lakieru. Ma przepiękny, winogronowy zapach!


Ważnym krokiem jest nadanie paznokciom kształtu i usunięcie skórek. U mnie niezawodnie sprawdza się pilniczek z Rossmana w kształcie banana. Ulubieniec do skórek? Zdecydowanie ten z Manhhatanu - cuticle remover. Z tym produktem z łatwością poradzicie sobie z każdą skórką! O masełku do paznokci pisałam całkiem niedawno, TUTAJ.


Bez tych produktów żaden lakier by się długo nie utrzymał! Na zdjęciu powyżej widzicie wszystkie moje ulubione odżywki i top coat'y, które stosuje zamiennie. Obecnie moim największym faworytem jeśli chodzi o bazę jest ta z Golden Rose - Black Diamond, a top coat'y to Sally hansen - Insta Dry i niezawodny Seche Vite. Gdy mam ochotę na mat, sięgam po matowy top coat. Dzięki temu nie muszę kupować pojedynczych matowych lakierów, bo mogę mieć kolor jaki tylko sobie zapragnę :) 


Na koniec najlepsze! Od koloru do wyboru. Mam dość pokaźną kolekcję lakierów, dzięki czemu często mogę zmieniać kolor na paznokciach. Obecnie moimi faworytami jeśli chodzi o firmy są Sally Hansen i Golden Rose. Uwielbiam ich lakiery za trwałość, konsystencję i pędzelek (który jest dla mnie bardzo ważną kwestią!). W każdej drogerii mamy do czynienia z ogromnym wyborem i gamą kolorystyczną produktów do paznokci. Nic tylko szperać i kupować :) A na jaki kolor obecnie postawiłam...? Odpowiedź poniżej.


Piszcie koniecznie jakie są Wasze ulubione produkty do paznokci :-*

10 komentarzy:

  1. Fajny zestawik :D

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używałam kiedyś odżywek z eveline, ale bardzo zniszczyły mi płytkę paznokci :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go odstawiłam na jakiś czas ;-)

      Usuń
  3. odżywkę z Eveline mam i uwielbiam :) Muszę wypróbować lakiery z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zmywacz z rossmanna i ja lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię ten zmywacz z isany, właśnie usuwam nim lakier

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja najbardziej lubię lakiery do paznokci Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń