niedziela, 10 maja 2015

SUCHY SZAMPON I JEGO ALTERNATYWA

Witajcie. Dzisiaj postanowiłam napisać trochę o suchych szamponach. Domyślam się, że każda z Was wie co to jest i do czego służy. Przedstawię Wam moich ulubieńców i jeden zamiennik, który może nas uratować w trudnych sytuacjach. Świetne jest to, że ktoś wpadł na pomysł i wymyślił suchy szampon. No genialne rozwiązanie ;-) Ja ostatnimi czasy rzadko sięgam po niego, bo mówiąc prawdę skończył mi się i jeszcze nie zakupiłam kolejnego (błąd!). Muszę szybko to nadrobić. Pamiętajmy jednak, że ten szampon nie umyje nam włosów. Jedynie zamaskuje drobne zmiany, czyli lekkie przetłuszczenie się.  Zapraszam do dalszej części wpisu!


Uwaga! Przed Wami mój nie kwestionowany ulubieniec (myślę, że tak jak u większości). Tadam.. suchy szampon z Batiste. Bez dwóch zdań, jest najlepszy! Odświeża, nie pozostawia siwych plam, nie wywołuje u mnie niekorzystnych reakcji skórnych, np. łupieżu. Dostępny w wielu wersjach zapachowych i kolorystycznych, np. dla brunetek i 'rudzielców' :). A także o różnym działaniu, niektóre dodatkowo zwiększają nam objętość włosów. Ostatnio także coraz bardziej wszech obecnie dostępny! Nie tylko w drogeriach internetowych i Hebe, ponieważ pojawił się na półkach również w Rossmanie. Cena to około 15 złotych, za pojemność 200 ml. 


Skusiłam się również na suchy szampon z firmy Isana (dostępne w Rossmanie). Jednak był to totalnie nie trafiony zakup. Produkt sprawdza się u mnie fatalnie. Pozostawia siwe plamy na włosach i wywołuje nie pożądane reakcje skórne. Zdecydowanie tego produktu nie jestem Wam w stanie polecić. 
A co może być dobrą alternatywą gdy nie mamy pod ręką suchego szamponu? Zwykły talk, np. dla dzieci z Nivea. Świetnie sprawdza się na włosach, w szczególności u blondynek! Maleńkim minusem jego jest to, że trzeba naprawdę dobrze wetrzeć ten talk, aby nie pozostały plamy. Świetnie wchłania nasze sebum z włosów i jest to tańszy zamiennik suchych szamponów. Koniecznie wypróbujcie ten trik. 


Piszcie czy Wy stosujecie któryś z tych produktów? Pozdrowienia ;-*

20 komentarzy:

  1. Genialny post, będę obserwować i zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze ja to się troszkę cykam, chociaż dużo osób mi mówiło że warto... jednak nigdy nie moge się skusić :D :*
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście używałam szamponów z Batiste, a puder łagodzący stosowałam do zmatowienia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Próbowałam suchych szamponów i talku - świetna spawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super patent! Chętnie wypróbuję, jak tylko będę miała okazje :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/05/be-original.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy sposób :) ja nie lubie suchych szamponów bo moje włosy i tak nie układają się:<

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie muszę wypróbować Nivea :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. używam szamponu z batiste od czasu do czasu i bardzo dobrze się sprawuje;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam batiste i również jestem zachwycona!
    Zapraszam do mnie, mellpay.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o , kurcze:) musze spróbowac:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jeszcze nigdy nie stosowałam suchych szamponów, nie wiem, nie mogę się przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie Batiste Volume niestety absolutnie się nie sprawdził. Nie dał żadnego efektu na plus.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rowniez uzywam Batiste dla brutenek :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam ciemne włosy, stosuje szampon z isany i nie robi plam,
    zwykle używam go tylko w sytuacjach awaryjnych ale nie zauważyłam reakcji skórnych mimo to że mam bardzo wrażliwą skórę głowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie każda skóra reaguje inaczej :) U mnie się totalnie nie sprawdził!

      Usuń
  15. Jak się skończy suchy szampon a sytuacja jest podbramkowa to w przypadku dość jasnych włosów sprawdza się... odrobina mąki ziemniaczanej :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeeej, ale super, że natrafiłam na Twojego bloga ! Właśnie dziś, widząc reklamę tych suchych szamponów, zastanawiałam się czy działają. Więc mam potwierdzone info!
    Zostawiam ślad po sobie i dołączam do obserwatorów ;) Chętnie liczę na jakieś wskazówki, bo dopiero zaczynam swoją przygodę z blogiem ;)
    http://hoydenn.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń