niedziela, 24 maja 2015

SPÓDNICA MAXI W INNEJ ODSŁONIE

Wiecie, że minął już ponad miesiąc od czasu kiedy zamieściłam tutaj ostatnią stylizację? Zawsze znalazła się jakaś wymówka, brak fotografa, brak pogody.. Panowie i Panie niech ta chwila nastanie! Tadam, dzisiaj przed Wami nowa stylizacja. Rozpoczęłam sezon na spódniczki, a ostatnio ponownie polubiłam się z moją maxi spódnicą (marzą mi się także w innych kolorach), lecz tym razem postanowiłam zestawić ją z.. trampkami! Bo przecież, gdybym dobrała do niej baleriny to było by takie oczywiste i przewidywalne. A tutaj jednak nie, coś się dzieje. Do tego elegancka koszula w podobnej kolorystyce i uniwersalny zestaw gotowy! Bo i nadaje się do 'biegania po mieście' i pójścia na ważne spotkanie. Takie jest moje zdanie, a Wasze? Piszcie w komentarzach jak się podoba :) Sesja wykonana w plenerze, więc przed Wami dużo zieleni!

 Koszula/SH       Spódnica/NONAME      Trampki/CONVERSE

18 komentarzy:

  1. Koszula i trampki - takiego połączenia jeszcze nie widziałam. Fantastyczne okulary:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz rewelacyjnie w tym połączeniu i jak wspomniałaś - mało oczywiście i przewidywalnie - jednym słowem ciekawie i ładnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Meeega mi się podoba :) genialnie połączyłaś z koszulą ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście nie lubię długich spódnic, ale Ty wyglądasz w niej świetnie :)!

    Zapraszam na bloga:
    http://cosmetologyandfitness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor tej maxi :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  6. No fajnie Ci to wyszło, ja też lubię długie spódnice:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak nie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna jest ta spódnica! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne okulary taki oryginalne ;) podobają mi się
    pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No szału nie ma. Mdło i pospolicie. Jak byś nie wiedziała w co się ubrać i złapała koszule ojca, spódnice babci trampki od młodszej siostry i torebkę od mamy... :\

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie moja kolorystyka :) Szkoda, ze na mnie nie leza dobrze spodnice maxi :P

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń