wtorek, 26 maja 2015

POSTAWIŁAM NA BIEL

Witajcie! Dzisiaj ponownie przygotowałam dla Was wpis ze stylizacją! Dzisiejsza propozycja to stylizacja na ważne wyjście, imprezę (np. w maju trwał okres Komunii Świętych). Postawiłam na biel! Biała sukienka i do tego beżowe szpilki. Prosto i klasycznie! Napiszcie mi koniecznie jakie macie zdanie na temat białych ubrań w naszych codziennych stylizacjach? :) Ja się w tym kolorze bardzo dobrze czuję! Zdjęcia, były robione w słoneczną, przepiękną niedzielę (dlatego mogły wyjść nieco prześwietlone). Piszcie co sądzicie.. czekam na komentarze :*

 Sukienka/SH       Szpilki/EOBUWIE

15 komentarzy:

  1. cudna nadaje się na moje poprawiny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka jest naprawdę śliczna kochana :)
    Pozdrawiam
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam biel! wygladasz slicznie w tej sukience :) promiennie!
    Buziaki
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo urocza sukienka, uwielbiam biel w garderobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też bardzo lubię biel, super stylizacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienkę masz przepiękną i to z jakiego cudownego sklepu!♥

    OdpowiedzUsuń
  7. mała biała wygląda tak samo ładnie jak mała czarna;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Postawiłaś na Biel i wyszło ekstra, fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze mam problem, czy biale sukienki nie wygladaja zbyt slubnie :P Sama mam w szafie biala sukienke i jeszcze nigdy jej nie zalozylam :P

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń