niedziela, 17 maja 2015

POLECANE 5 PRODUKTÓW ZA 10 ZŁOTYCH #3

Witam Was w niedzielny poranek (bo o tej właśnie porze dodaję ten post). Dawno nie było już wpisu z cyklu polecanych 5 produktów za +/- 10 złotych, więc dzisiaj z tym postem do Was przychodzę. 5 za 10 part 3. Trzy produkty pielęgnacyjne i dwa z kolorówki. Używam ich na co dzień i z miłą chęcią je Wam przedstawię i polecę. Ciekawi kolejnej dawki? To zapraszam :)


DELIKATNY SZAMPON MYJĄCY NADAJĄCY POŁYSK, odkryłam go całkowicie niedawno i już go uwielbiam! Włosy po umyciu tym produktem lśnią i stają się miękkie w dotyku. Nie powoduje żadnych reakcji skórnych na mojej głowie. I w dodatku kosztuje nie całe 10 złotych! Świetna alternatywa i odmiana od mojego dotychczasowego szamponu z Pharmaceris. Te dwa produkty są na mojej top liście.


WELLNESS & BEAUTY KREM DO RĄK. Moje ostatnie odkrycie. Zdecydowałam się na ten produkt przede wszystkim ze względu na aplikację. Posiada pompkę dzięki czemu bardzo ułatwia to sprawę. Krem stoi u mnie na stoliku nocnym i aplikuje go zawsze bez najmniejszego problemu. Super sprawa! A zapach? rewelacja - kokos i ekstrakt z bambusa. Mi bardzo odpowiada, ale wiadomo, że to kwestia gustu. Cena to około 11 złotych, do zdobycia w Rossmanie.


Przejdźmy ponownie do kwestii związanej z włosami. O tym olejku rozpisywałam się w ostatnim projekcie denko. A jako, że ten produkt pojawił się w projekcie denko, dlatego też zakupiłam nowe opakowanie. Moje włosy lubią wszelakie olejki arganowe, a ten upodobałam sobie szczególnie. Jest stosunkowo tani i świetnie współpracuje z moimi końcówkami. Cena to około 12 złotych, do zdobycia w katalogach AVON.


Teraz przedstawię Wam produkty do makijażu. Jeden z nich zakupiłam na ostatniej promocji w Rossmanie. Mianowicie chodzi o róż LOVELY. Jest to chłodny, delikatny odcień numer 05. Dzięki temu produktowi przekonałam się do róży. Daje to naprawdę fajny efekt na twarzy! Ten z lovely jest moim ulubieńcem i pewnie pozostanie przez długi czas.


A co na koniec? Na koniec chcę Wam polecić pomadkę do ust z GOLDEN ROSE. Przekonałam się do niej po którymś razie i teraz jest jedną z moich ulubionych. Jest to pomadka matowa w odcieniu 07, czyli delikatny róż. Duet z konturówką sprawdza się naprawdę dobrze. Ja na razie muszę się powstrzymać z zakupem jakichkolwiek kosmetyków, ale na pewno kiedyś skuszę się na inne kolory z tej serii. Cena pomadki to 10.90 zł.


15 komentarzy:

  1. uwielbiam tą pomadkę, mam inny kolorek, ale jest najlepsza:) koniecznie muszę wypróbować ten szampon

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowałaś mnie tym olejkiem do włosów- moje włosy potrzebowałyby czegoś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam krem do rąk z Welleness&Beuaty i zgadzam się, jest bardzo dobry :) Tym różem z Lovely mnie zaciekawiłaś, ma ładny odcień przynajmniej w opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. olejek z avonu też używam i polecam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresował mnie róż, pomadka i szampon :)
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama mam pomadkę z tej serii tylko, że 02 :) Również polecam! Krem do rąk zachęca chyba wypróbuję!
    Zapraszam do mnie MellPay :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam problem z tym różem, jest dla mnie za mocny ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten róż, ale jakoś mnie nie zachwycił...

    martuskaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. z tego zestawienia mam szminki velvet matte i bardzo je lubię. obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Krem do rąk i szampon trafiły na moją listę must have ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomadki z Golden Rose są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rowniez posiadam odzywke z Avonu, szampon dla dzieci bylby dla mnie zbyt delikatny, ale na pomadke bym sie chetnie skusila :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  13. kupiłam ostatnio ten róż i teraz używam go codziennie, super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten róż i bardzo go polecam :)) u mnie sprawdza się dobrze

    OdpowiedzUsuń