czwartek, 28 maja 2015

NIEDZIELNY SPACER

Witajcie! Jak wam mija tydzień? Mi nie ukrywam bardzo szybko, mamy już czwartek! Ja ostatnie dni spędziłam na nauce i kolejne spędzę podobnie, niestety okres maj/czerwiec dla studentów nie jest najlepszym czasem i myślę, że każdy student to potwierdzi! Ale pocieszam się, że (mam nadzieję) jeszcze nie cały miesiąc i rozpocznę wakacje! ♥ Co na dziś? Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić kilkoma ujęciami z niedzielnego, rodzinnego spaceru w bydgoskim myślęcinku. Szkoda było nie wykorzystać tak pięknej pogody! Chodźcie zobaczyć kilka moich zdjęć. Na koniec chciałam Wam życzyć miłego dnia :-*

11 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz! Jak minął mi tydzień? Pogoda depresyjna, ale udało mi się poniekąd zorganizować sprawy związane z blogiem, wpisami itp. Piękne miejsce! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :) Organizacja to podstawa!

      Usuń
  2. Zauważyłam śliczny naszyjnik :) wyglądasz fenomenalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapatrzyłam się na tytuł i tak sobie pomyślałam, czy powinnam być dzisiaj w pracy :D Świetna bluzka! Ostatnio kupiłam podobną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiem o czym mówisz, zbliżająca się sesja daje o sobie znać, ale szybko minie, super set i widoki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, studenci mają przechlapane! Ale już niedługo... ;-)

      Usuń
  5. Świetny strój i przepiękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie jest być tak blisko natury :) piekne widoki.. ah zazdroszczę :) no i super okularki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne, wiosenne zdjecia!

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń