sobota, 30 maja 2015

INSTAMIX MAJ

Gdybym napisała, że miesiąc maj zleciał mi nie wiem kiedy, byłaby to jakaś nowość? Nie sądzę. Co miesiąc tak piszę.. i naprawdę nie wiem kiedy i dlaczego tak szybko te dni lecą! Dzisiaj czas na wpis pt. INSTAMIX MAJ, czyli zdjęcia publikowane na instagramie. Mini ujęcia z mojego życia, które możecie śledzić - PEEERFECTLLY. Maj był dość intensywny, było także trochę wolnego czasu - majówka, no i tak jak wspominałam w ostatnim poście - zbliżająca się sesja, co za tym idzie kolokwia i egzaminy. Mam nadzieję, że kolejny instamix (czerwcowy) będę już publikować podczas moich wakacji! :D Chodźcie zobaczyć więcej.. 

 1. Majówkowy wypad do Wrocławia - W TYM POŚCIE PISAŁAM WIĘCEJ NA TEN TEMAT/ 2. Tylko jedno selfie w tym miesiącu.. słaby wynik (haha) 

3. Ostatnia część zdobyczy na promocji w Rossmanie - CAŁOŚĆ MOŻECIE ZOBACZYĆ TUTAJ / 4. Powroty do domu - zestaw podróżny

 5. Super pudełko JOYBOX - CAŁY WPIS MOŻECIE ZOBACZYĆ TUTAJ (POLECAM!) / 6. Backstage wpisu dotyczącego moich paznokci - TUTAJ cały wpis

 7. Życie należy sobie osładzać; sernik z bitą śmietaną i gorącymi malinami / 8. Pyszne lody - Magnum ♥

9. Nieodłączny element studentów - kawa; w tle mikrobiologia(!) / 10. Angielski dopadnie Cię nawet w weekend :)

FOLLOW ME ON INSTAGRAM: PEEERFECTLLY 

14 komentarzy:

  1. Koniecznie napisz coś o książce "Pokolenie Ikea" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sernik z bitą śmietaną - mniammmm. pycha. fajny mix

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie posty i Twoją buźkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia kosmetyczne :) mniam,mam ochotę na Magnum:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale lakierów do paznokci :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna panorama Wrocławia. Kocham to miasto :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ostatnio jestem uzależniona od magnum!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kawa wygląda pomarańczowo! Też mam mikrogiologię. Jutro nawet egzamin. Eh. :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czas, jak i całe miesiące zlatują mi równie szybko... Ciekawy mix :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo ja właśnie skońćzyłam pokolenie ikea czytać ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny mix zdjęć :)
    Książkę z chęcią bym przeczytała :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. mi maj zleciał baaaaardzo szybko! chyba przez matury ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny miesiac w zdjeciach :) Tez zasmakowal mi truskawkowy magnum :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń