piątek, 24 kwietnia 2015

WE ARE NOT LOST


Witam Was! Mamy już piątek, a co za tym idzie zaczyna się kolejny weekend! Kto czekał? Ja w ten weekend również mam trochę pracy, ale i chwila odpoczynku się należy! Dzisiaj mam dla was stylizacje! Już dawno żadnej na blogu nie było i przyznam szczerze, że się stęskniłam. Co więcej o samym outficie? Poszarpane spodnie i ramoneska z ćwiekami przełamują charakter tej stylizacji. Nie można powiedzieć, że jest klasyczna i prosta. Coś się dzieje! Co nowego? Nowy jest t-shirt, który już mieliście okazje zobaczyć. Uważam, że szczególnie dobrze będzie się komponował latem do szortów z wysokim stanem! Możecie go zdobyć TUTAJ. Słoneczna pogoda bardzo sprzyjała tej sesji :)

Okulary/MOODO       Bluzka/WALKTRENDY         Spodnie/ZARA           Buty/LABOTTI

10 komentarzy:

  1. Swietna stylizacja :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw, taki prosty, wygodny ale i stylowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie zarzuciłaś ramoneskę przez ramię, też lubię tak nosić :) Stylizacja super :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczne zdjęcia!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się twój zestaw, dobry wiosenny look. jest super! :) OKULARY MEGA

    http://victordictates.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń