sobota, 11 kwietnia 2015

SUNNY DAY | CLASSIC

Hej kochani! Czy u Was wczoraj też panowała taka piękna pogoda? Słońce odwiedziło cały Poznań! Przyjemnie było spędzić czas na dworze i czuć promienie słoneczne na twarzy. Kto za tym tęsknił? Co na dziś? Sądząc po ostatnich statystykach najbardziej jednak lubicie oglądać i komentować stylizacje, dlatego dzisiaj kolejna dawka! Poprzedni wpis bił rekordy oglądalności - TUTAJ link dla zainteresowanych. Dziś klasycznie; jeans, baleriny, ramoneska plus trochę koloru różowego w postaci torebki i motywów na bluzce. Korzystajcie z pięknych dni! Buziaki :*

 Bluzka/GODDIVA     Spodnie/H&M     Baleriny/H&M

16 komentarzy:

  1. cudowny komplecik i ta rózowa torebka:) super!
    zapraszam na moj nowy blog viollemomoda.bologspor.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzkę masz piękną, tak wiosenną ;) ja tęskniłam za taką mega pogodą ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny codzienny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw
    bluzeczka i torebka nadają fajnego wiosenngo charakteru temu zestawowi
    pozdrawiam
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz, wiosennie ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna ramoneska :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ klik! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! Podoba mi się takie połączenie. Zadziorna ramoneska z dziewczęcą bluzeczką ;) BOMBA!
    Pozdr. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi sie szczególnie ta bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej spodobała mi się bluzeczka <3
    zapraszam do mnie --> eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Skąd torebka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam ją już ze 2 lata, ale pochodzi ze strony dresslink.com :-)

      Usuń
  11. Świetni wyglądasz! Mam tą kurteczkę hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja! Plus za okulary :D

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń