środa, 1 kwietnia 2015

NAJLEPSZE KOSMETYKI W MARCU

Witam Was w pierwszym dniu nowego miesiąca! (Dziś Prima Aprilis, ktoś Was wkręcił? :)) Miesiąc marzec już za nami, jednak dzisiaj jeszcze w pewnym stopniu do niego powrócimy. O czym będzie dzisiaj? Dzisiaj będzie o moich ulubieńcach marcowych, czyli kilka kosmetyków, z którymi bardzo się polubiłam w zeszłym miesiącu. Czy Wy też tak macie, że w poszczególnych okresach czasu jakieś konkretne kosmetyki stają się waszymi faworytami? Podzielcie się tym ze mną w komentarzach i zapraszam do lektury.


PALETA RÓŻY - MAKEUP REVOLUTION

"Hot Spice" jest już ze mną od dobrych czterech miesięcy i w końcu wzięłam ją porządnie 'w obroty'. Paleta zawiera 8 prasowanych róży w różnych odcieniach różach i pomarańczach (niestety zdjęcie nie oddało prawdziwych kolorów. TUTAJ oryginalne zdjęcie). Dwa wypiekane, dwa matowe i cztery świecące. Bardzo fajnie i delikatnie się prezentują w makijażu. Są dość trwałe. Jedynym minusem może być to, że bardzo się sypią. Opakowanie jest wykonane solidnie i posiada wbudowane duże lusterko. Koszt palety to ok. 30 złotych.


BAZA POD PODKŁAD - INGRID COSMETICS

O tej bazie stworzyłam już osobny post TUTAJ. Nic się nie zmieniło w tej kwestii, nadal uważam, że jest świetna i spełnia swoje zadanie w 100% szczególnie właśnie w tym miesiącu na kilku ważnych wyjściach. Może któraś z Was już się skusiła na ten produkt? :)


OLEJEK ARGANOWY - ARGAN OIL

Cudo! Jest to moje drugie opakowanie i na pewno nie ostatnie! Stosuję go po każdym myciu. Włosy stają się gładkie i miękkie. Nie wyobrażam sobie codziennej pielęgnacji włosów bez tego olejku. Ma przepiękny zapach i jedyne czego żałuję, to to że jest to taka mała pojemność bo tylko 20ml. Do kupienia w Biedronce w stałej ofercie za całe 5zł. Bardzo się z tego powodu cieszę i na pewno niedługo zrobię sobie mini zapas! Ktoś używał?


KONTURÓWKI DO UST - ESSENCE

Ktoś może napisać, że się powtarzam. Ale co mogę zrobić skoro one są naprawdę genialne? Ostatnio pisałam Wam o nich w poście 5 za 10 - TUTAJ. I wtedy miałam tylko dwie. Mój zbiór poszerzył się o kolejne dwie, w odcieniu 14 (czerwona FEMME FATALE) i 15 (fuksjowa HONEY BERRY). Czerwona była mi bardzo potrzebna na ważne wyjście. Natomiast ta w odcieniu 15 bardzo się do mnie uśmiechała. No i chyba mnie rozumiecie, nie mogłam jej nie wziąć. Ma przepiękny kolor. I tak oto lipliner stały się moimi ulubieńcami. Mimo, że jeszcze jakiś dobry miesiąc temu nie miałam styczności z żadną konturówką do ust :).


A co było Waszym ulubieńcem? Piszcie w komentarzach :*

26 komentarzy:

  1. Fajne produkty :) 1 kwietnia to dzien urodzin mojej mamy :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kosmetyki i piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. olejki arganowe wielbię, uratowal ,i moje zniszczone po biosilku wlosy!

    fashion&lifestyle blog www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam konturówki! Ostatnio używam je częściej niż pomadki (na całe usta). Moje ulubione są z Golden Rose, ale z Essence też mam jedną ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę się skusić na jakąś z Golden Rose :)

      Usuń
  5. Świetne kosmetyki i śliczne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kosmetyki i śliczne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa tych konturówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie muszę kupić te konturówki z essence!

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam tej bazy Ingrid i daje sobie idealnia radę z każdym świeceniem i to lepiej niż drogie bazy znanych firm! Ostatnio na mistrzostwach, dzięki niej stworzyłam efekt zamarzającej twarzy u królowej zimy! Uwielbiam !

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/04/trzy-panny-mode-moja-suknia-subna-i.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim ulubieńcem kosmetycznym w marcu była zdecydowanie paleta cieni do powiek Lily Lolo oraz podkład Dr Ireny Eris :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zaczynam testować lily lolo i myślę, że będę zachwycona :)

      Usuń
  11. Ekstra wpis i czarujące zdjęcia. Najbardziej zainteresowała mnie paleta róży makeup revolution. Sama zamówiłam sobie teraz od nich paletkę cieni do przetestowania bo ich kosmetyków nigdy nie miałam. Twoja paletka wygląda rewelacyjnie jednak używasz ich wszystkich?

    Pozdrawiam ! :)
    mixfashionworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) Wszystkich nie, ale staram się coś kombinować :)

      Usuń
  12. ja chętnie przetestuję bazę Ingrid.

    OdpowiedzUsuń
  13. Również używam tej bazy:) Jedna z lepszych jakie miałam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Same perełki, piękna paletka :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam tę bazę w jakimś sklepie ale nie kupiłam, uznałam że pewnie to będzie wywalenie kasy w błoto, ale widzę, że niekoniecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie piękne zdjęcia! :) Zauroczyły mnie :) Paleta róży mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniałosci same :) lily lolo mnie bardzo kusza:)

    OdpowiedzUsuń