czwartek, 9 kwietnia 2015

NAILS | EVELINE VS GOLDENROSE

Cześć kochani! Jak wam mija poświąteczny czas? U mnie dużo pracy, w szczególności jeśli chodzi o studia. Niestety zbliża się okres kolokwium. Ale nie ma mowy, żebym Was zaniedbała. Jakiś czas temu wpadłam na pomysł, żeby napisać porównanie odżywek do paznokci dwóch innych marek, lecz o podobnym działaniu. Stosuje obie już jakiś czas, więc co nieco mogę Wam o nich napisać. Mianowicie pod lupę bierzemy odżywkę z firmy Eveline - paznokcie twarde jak diament i Golden Rose - Black Diamond. Chodźcie poczytać moją opinie na ich temat. Ciekawi? To serdecznie zapraszam.


1. EVELINE - pojemność 12ml; cena ok. 13 złotych.
Jak dobrze wiecie, odżywki z Eveline zawierają szkodliwy formaldehyd (w tym przypadku 2% formaldehydu), który może bardzo nam poniszczyć płytkę paznokciową. Więc ile ludzi tyle opinii. W moim przypadku sprawdza się bardzo dobrze i nic się z moimi paznokciami nie dzieje, oprócz oczywiście samych pozytywnych rzeczy. Paznokcie rosną niesamowicie szybko i stają się rzeczywiście twardsze. Należy dodać, że nie stosuje jej tak jak zaleca nam producent. Używam ją tylko jako bazę pod lakier. Posiada nieciekawy zapach - typowego lakieru, konsystencja jest okej. Bardzo szybko schnie na paznokciach. Szkodliwy formaldehyd może pokazać swoje 'oblicze' dopiero po jakimś czasie, dlatego przezorny zawsze ubezpieczony :-) Gdy dowiedziałam się o nowej serii z Golden Rose, rozstałam się na jakiś czas z Eveline, i zaczęłam stosować Black Diamond. Piszcie jak to jest u Was z tą serią odżywek!


2. GOLDENROSE - pojemność 11ml; cena ok. 13 złotych.
Skusiłam się na nią po filmie RedLipstickMonster (kto zna i ogląda?). Głównie właśnie dlatego, że nie zawiera formaldehydu i byłam ciekawa czy dorówna w działaniu tej odżywce z Eveline. Co zauważyłam po użyciu? Przede wszystkim również szybko wysycha na płytce paznokcia a konsystencja także nie budzi żadnych zastrzeżeń. Zapach, tak jak i wyżej - nieciekawy. Ale czego możemy wymagać od lakierów? Co do działania: rewelacja! Paznokcie stają się twarde, nie rozdwajają się i zdecydowanie szybciej rosną. W mojej opinii obie te odżywki są porównywalnie dobre. Możnaby stwierdzić, że lepsza jest ta z Golden Rose bo nie zawiera szkodliwego składnika. To fakt, lecz mimo to nie zrezygnuje z Eveline. Będę stosować obie, ale z umiarem.


A czy wy stosowałyście którąś z powyższych odżywek? Co sądzicie? Piszcie koniecznie!

14 komentarzy:

  1. Chetnie wyprobuje czarna wersje. Tez chodzi ona za mna po obejrzeniu Ewy :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi osobiście bardzo podoba się biały kolor fajne połączenie by było cztery paznokcie białe jeden czarny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie przeczytałaś posta dokładnie :-).

      Usuń
  3. miałam z firmy Eveline 8w1. bardzo dobra i bardzo dobrej cenie (kupiłam za 9,90).
    porównywalna z Sally Hansen, która jest droższa od tej trzykrotnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niedawno zaczęłam używać odżywki z Eveline, zobaczymy jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Film Ewy z Red Lipstick Monster świetnie pokazuje różnicę tych odżywek. Co najważniejsze, ta z Eveline nie posiada szkodliwych składników :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja miałam odżywkę i muszę powiedzieć że moje paznokcie naprawdę szybko rosły :) jednak takie przyśpieszanie wzrostu paznokcia wywoływało łamanie się i rozdwajanie paznokci... musiałam odstawić :) teraz, gdy moje paznokcie rosną naturalnie i nic ich "nie popędza" są twardsze-mocniejsze i nie łamią się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Eveline miałam i jestem zadowolona :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/04/click-here.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Odżywki Eveline faktycznie trzeba używać z rozwagą. Ja przesadziłam i narobiłam sobie kłopotu. Podoba mi się ta alternatywa z GR. Mam inną odżywkę z tej firmy i mam nadzieję, że też będę zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dobrze,że napisałaś recenzje na 2 te odzywki:) Zdecydowanie wybieram z Golden ponieważ Eveline niestety poniszczyła mi paznokcie :( A tą z Golden można nabyć w Rossmannie?:)
    http://spelniaj-twoje-marzenia.blogspot.com/
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, tylko na stoiskach Golden Rose :)

      Usuń
  10. Ja uwielbiam Eveline!

    pozdrawiam,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Eveline jest dla mnie za mocna. Szczypią mnie paznokcie. Ale chętnie wypróbuję Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń