piątek, 3 kwietnia 2015

LIFESTYLE | DODATKI | BUTY | KOSMETYKI

Hej! Przyznajcie się kto ukradł ładną pogodę? No bo to co obecnie mamy za oknem, to jakieś są żarty. Choć Prima Aprilis było dwa dni temu. Mam w głowie mnóstwo pomysłów na stylizacje, jednak obecnie brak możliwości wykonania zdjęć (bo wiecie, co wyjdzie słońce, to zaraz zacznie padać grad). Dlatego dzisiaj przygotowałam dla Was wpis lifestyl'owy, czyli kilka nowości jakie wpadły do mnie w ostatnim czasie. Sprawdźcie co u mnie nowego, a obserwując mnie na instagramie i fan page możecie być ze mną na bieżąco! Zapraszam do czytania i komentowania dzisiejszego wpisu, jakieś pytania? Proszę, śmiało - bądźmy w kontakcie.

1. KOSMETYKI
Ostatnio zainteresowałam się kosmetykami mineralnymi Lily Lolo i otrzymałam okazję do ich przetestowania. Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak się cieszę! Jestem już po pierwszym użyciu, jednak opinię będę mogła wyrazić dopiero po dłuższym stosowaniu. Oczekujcie, niebawem moja pełna recenzja produktów. Kto ciekawy? :) 


Kolejną rzeczą są produkty niezbędne do codziennego użytku. Wreszcie zakupiłam bazę pod cienie i okazała się być strzałem w 10! Cienie zdecydowanie utrzymują się o wiele dłużej. Godna polecenia. Oczywiście z firmy Avon.

Która z nas nie lubi tak zwanego 'czasu dla siebie'? W tym czasie szczególnie zajmujemy się pielęgnacją twarzy, robiąc peelingi i nakładając maseczki. Ja wybrałam maskę do twarzy peel-off, która jest nowością w katalogu Avon z wyciągiem z białej herbaty. Po użyciu skóra staje się gładka i miła w dotyku. Ktoś też próbował? 

Ostatnią już kosmetyczną nowością jest pomadka z firmy Makeup Revolution, do której cały czas się przekonuje. Jest to matowy nude, który bardzo ciężko ze mną współpracuje. Ma niesamowicie twardą konsystencję, niestety jak to na matowe pomadki przystało. Mam jednak nadzieję, że się w końcu polubimy!



2. BUTY
Jak wiecie albo i nie, uwielbiam wszelkiego rodzaju obuwie. Tym razem padło na białe, wężowe slip-on. Bardzo ładnie wyglądają i dobrze się prezentują na stopie. Zamówiłam je w sklepie internetowym Labotti w okazyjnej cenie. Nawiązując do początku posta wyczekuje ładnej pogody, wskakuje w te butki i tworzę z nimi stylizację. Już się nie mogę doczekać. Serio!


3. DODATKI
Tak jak buty, tak i wszelkiego rodzaju dodatki do domu - uwielbiam. Nie ma problemu ze znalezieniem takich rzeczy, z pomocą przychodzi nam wiele sklepów typu Ikea, Jysk czy Pepco. Z nich nie da się wyjść z pustymi rękoma. Wszystko kusi! Tylko potem nasuwa się nam pytanie. Czy jest to nam potrzebne i gdzie będziemy to trzymać? I właśnie w takich momentach odkładam z powrotem na półkę upatrzony przedmiot [haha]. No, ale wiecie nie ma też co przesadzać. Dlatego obecnie mój stolik zdobi ten oto piękny szklany pojemnik :).


Uff, dużo tekstu - dużo czytania. 
Kto dobrnął do końca ten pisze komentarz! Buziaki :*

20 komentarzy:

  1. świetny post!:))
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne rzeczy! Dolaczam do obserwujacych na Instagramie :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podkład, dwa cienie i pędzel z Lily Lolo, kosmetyki są boskie :) Slip on również mam, ale te z h&m :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam nic z Lily lolo, ale mnie bardzo kuszą ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej ten słoiczek jest świetny ;) No i buty - mam zamiar kupić takie slip ony w tym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te rzeczy, planuję kupno podobnych bucików :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szukam takich butów, ale w rozmiarze 35 co nie jest łatwe niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne białe slip-onki! Mam nadzieje, ze polubisz sie z pomadką - no wlasnie, te matujace tak maja :( pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kosmetyków ciekawa, więc czekam! :) No i buty prześwietne :)
    http://dziennik-miedzymiastowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam dużo dobrego o podkładach z Lily Lolo, tylko niestety jakoś nie mogę dobrać dla siebie odpowiedniego koloru. A buty typu slip on bardzo mi się podobają, ale mam bardzo wąską stopę i wszystkie są na mnie za szerokie. Dlatego podziwiam je u innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pepco zdecydowanie jak tam wchodzę to już nie mogę wyjść. Brałabym wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie muszę spróbować czegoś od Lily Lolo!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubię Lilly Lolo, świetna jakość kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie, zastanawiałam się ostatnio nad butami na lato i nie pomyślałam, żeby pójść w tę stronę. Sandały mi się już znudziły, a obuwie sportowe jest za ciepłe dla stóp, więc takie slip - on będą w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń