piątek, 17 kwietnia 2015

KILKA NOWOŚCI

Witam Was! Mamy już piątek, a co to oznacza to każdy z nas wie. Weekend! Jakie macie plany? Odpoczynek czy może coś innego? Ja spędzam ten czas w domu rodzinnym, ale niestety nie do końca odpoczywając, bo mam trochę pracy. Przechodząc do tematu dzisiejszego posta chciałam Wam pokazać moje drobne, ostatnie nowości. Dzisiaj będzie lifestyl'owo, kilka ujęć :). Kosmetyki i ubrania. (Ok, kwiatek też jest nowy!). ZAPRASZAM!



Na pierwszy rzut idą lakiery do paznokci. Wiosenna pogoda zainspirowała mnie do zakupu pastelowych odcieni. Długo szukałam 'baby blue' aż w końcu natrafiłam na niego w niezawodnym Golden Rose, odcień (nr 640) jest przepiękny! Cena to 6,90 zł. Drugi kolor to brzoskwiniowy, na którego skusiłam się w Inglocie. Nie ukrywając jest to pierwszy mój lakier z tej firmy, także mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie! Cena niestety w tym przypadku jest dość wysoka; 26 zł (nr 381). Już się nie mogę doczekać aż pomaluje nimi paznokcie! Jak wam się podobają?


Kolejną nowością jest zwykły, czarny t-shirt. Ostatnio bardzo mi się podobają czarny i biały kolor oraz minimalistyczne, klasyczne stylizacje. Ta bluzka wpasowuje się idealnie w mój obecny gust! Niebawem ootd na blogu! Pochodzi ze strony walktrendy.com.


Udanego weekendu!

17 komentarzy:

  1. Ten niebieski kolor prezentuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne, wiosenne kolorki :) Ja niestety zapracowana przez caly weekend, a i pogoda sie popsula :P

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba lakiery mają przepiękne kolory! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne lakiery, a kwiatek cudny

    Zapraszam do mnie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory lakierów mnie zauroczyły! W szczególności ten niebieski- idealny odcień paznokci na wiosnę :))
    Co do lakieru z "Inglota" miałam styczność zaledwie z kilkoma, ale sądzę, iż nie powinnaś się zawieść ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście jestem koszulko maniaczką - dlatego bardzo lubię oglądać nowe t-shirty u innych blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lakiery do paznokci bardzo ładne!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kolory lakierów :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakier GR prezentuje się ślicznie, idealny wiosenny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pastelowe lakiery bardzo uwielbiam (bardzo, czyli jeszcze bardziej, niz uwielbiam :D) ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. niebieski lakier, piękny ! :D

    clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakier z GR faktycznie ma boski kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lakiery - przecudne kolory
    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń