środa, 29 kwietnia 2015

INSTAMIX KWIECIEŃ

Hej! Myślę, że śmiało możemy powiedzieć, że kwiecień mamy już za pasem. Kolejny miesiąc przeleciał mi nie wiadomo kiedy. Ale jest jeden plus, zostały 2 miesiące do wakacji! SUPER :) Czekam z niecierpliwością! Pogoda przez ostatnie dni nie nastraja zbyt pozytywnie. Słabe jest również to, że mimo iż ten tydzień na uczelni jest krótszy (o cały piątek!) to ja mam masę roboty, jak nigdy! Natomiast maj będzie jeszcze intensywniejszy, jeśli chodzi o sprawy blogowe - również. Sporo nowości i recenzji na Was czeka! Czas przejść do meritum sprawy. Dzisiaj instamix, czyli kolejna odsłona co się działo u mnie przez miesiąc kwiecień. Zdjęcia są publikowane tutaj -> PEEERFECTLLY. Rośnijmy w siłę, zapraszam do obserwacji :-) 

1. Selfie w kręconych włosach / 2. Selfie w prostych włosach

3. Car selfie / 4. Frame full of memories

5, Nowy nabytek ♥ / 6. Rynek poznański

7. Moje zakupy na promocji w Rossmanie / 8. Baby blue z Golden Rose ♥

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam Instagramowe mixy :D

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  2. super mix!!!

    Całusy:*
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie Ci w kręconych włosach :)
    Baby Blue z GR - śliczny kolorek !

    Pozdrawiam, http://diakilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny mix :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. MIXy jedne z moich ulubionych serii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kontakt z innymi i tę całą energię na Instagramie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz, fajne zdjęcia i super lakier

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę, że załapałaś się na rozświetlacz z Wibo!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rimmel Match Perfection - ładnie pachnie, skusiła mnie cena, ale niestety nie przypadł mojej cerze do gustu :(
    świetny blog!
    buźka, fit-gabi.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lakier do paznokci ma przepiękny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Majówka w tym roku niestety wypadłą strasznie kijowo :/ nie podoba mi sie to! Fajny mix! ;)

    OdpowiedzUsuń