poniedziałek, 20 kwietnia 2015

CO WARTO KUPIĆ NA PROMOCJI W ROSSMANIE?

Hej! Witam po weekendzie! Jak większość z Was pewnie już wie, Rossman startuje z kolejnymi promocjami. Tym razem (tak jak i w zeszłym roku) -49% na różne produkty tydzień po tygodniu. Chyba każda z nas jest zadowolona! Prawda? Dzisiejszy wpis krótki, informacyjny. Chcę Wam pokazać kilka produktów, na które myślę, że warto się skusić podczas tej promocji. Zainteresowani? To startujemy!



Myślę, że przede wszystkim warto skusić się na droższy podkład. Przy regularnej cenie nie raz ciężko jest nam po niego sięgnąć. Połowę tańszy brzmi już o wiele lepiej, prawda? Ja wybiorę mojego niezawodnego ulubieńca, czyli Rimmel Match Perfection (mam nadzieję, że mi go nie wykupią, haha!). A wy co wybierzecie?


Do podkładu obowiązkowo, dobrze dobrany korektor! W jednej z ostatnich notek polecałam Wam kilka moich korektorów - TUTAJ. Możecie się zainspirować lub wybrać swojego ulubieńca. Ja zakupu korektora nie planuję, ponieważ posiadam już sporą kolekcję i muszę je zużyć!


Do podkładu również obowiązkowym dodatkiem jest puder. Mnie kusi właśnie ten z obrazka Stay Matte, dużo osób go zachwala. Czy zakupię? Na chwilę obecną raczej nie, ponieważ też mam kilka produktów, które muszę zużyć i dopiero wtedy pokusić się na nowy zakup. Co wy planujecie? :) Kolejną rzeczą jest wysuszacz do paznokci z Sally Hansen i tutaj tak jak i w przypadku powyżej (po przejrzeniu wielu pozytywnych ocen) skuszę się na niego. Mam nadzieje, że sprawdzi się i u mnie!


Bourjois rouge edition velvet, mój absolutny must have. Już bardzo długo poluję na nie i cały czas nie mogę się zdecydować. Ich regularna cena nie co odstrasza, dlatego podczas promocji wreszcie się na nie skuszę! Będą moje :) Kolejnym produktem jaki wybrałam jest tusz do rzęs, myślę, że również warto zainwestować w dobry tusz, aby nasze rzęsy prezentowały się zajwiskowo!


  • od 24 do 29 kwietnia; podkłady, pudry, bronzery i korektory,
  • od 30 do 4 maja; tusze, kredki, cienie, eyelinery,
  • od 5 do 10 maja; szminki, lakiery, odżywki.


Piszcie koniecznie w komentarzach na co wy polujecie! Z miłą chęcią poczytam! Widzimy się w kolejnym poście :*

15 komentarzy:

  1. jakis rozswietlacz czy bronzer bym sobie sprawiła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkład na wykończeniu, więc czekam z niecierpliwością ;) W Drogerii Natura też jakieś promocje mają być 040% chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pod każdą z tych rzeczy bym się podpisała, Match Perfection z Rimmela uwielbiam, tusz z L'oreala to też cudo! Nie miałam jeszcze tylko Healthy Mix i lakieru do ust Bourjois, ale nie wiem czy podczas tej promocji się skuszę, mam na razie za dużo kosmetyków do ust.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na razie nie kupię nic :D wszystkiego mam, a na siłę też nie chcę brać

    OdpowiedzUsuń
  5. pomadki bourjois mam kilka odcieni i są super, takze kupuje je tylko na promocji ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. jak ja lubię takie promocje! akurat wszystko mi się kończy (jak na złość) i będę mogła uzupełnić zapasy :) moim zakupem będą korektor i puder! <3 pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj zbankrutuje na tej promocji:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie poluję na promocję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam nadzieję, że upoluję Bourjois rouge edition velvet w ładnych odcieniach różu i czerwieni

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie planuję kupić jakiś dobry korektor:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poleccie jakiś dobry kryjący, trwały podkład ale bez efektu maski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marka Revlon posiada dobre podkłady. Dobrze kryją i odpowiednio dobrany kolor będzie działał cuda :)

      Usuń
  12. 4 mam i u mnie nie sprawdza się jakoś idealnie :) Chociaż rozjaśnia pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety u mnie Rossmana nie ma, wiec....

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  14. Już nie mogę doczekać się tej promocji! :)

    OdpowiedzUsuń