wtorek, 7 kwietnia 2015

BLACK | WHITE | STRIPED

Cześć kochani! Jak tam u Was po Świętach? Najedzeni? Lany Poniedziałek udany? U mnie było spokojnie i rodzinnie. W końcu też zmobilizowałam się i pomimo brzydkiej aury panującej na zewnątrz poszliśmy zrobić zdjęcia. Całość utrzymana w kolorystyce czarno-białej. Zestaw ten na pierwszy rzut oka wydaje się być elegancki, jednak myślę, że akcentem który przełamuje ten schemat są buty (slipon). I tak oto stylizacja z eleganckiej staje się stylizacją codzienną. PS w takich zestawieniach czuje się zdecydowanie najlepiej! Jak Wam się podoba? Komentujcie i widzimy się już w czwartek :-*

 Płaszcz/MOHITO      Koszula/SHEINSIDE         Spodnie/TAKKO      Buty/LABOTTI

21 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! Uwielbiam taką klasykę ;)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja! Moje Swieta minely aktywnie :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  3. objedzona! Lama Dama zawsze ładna :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszcz idealny!
    U mnie święta przeknęły zupełnie niezauważenie.


    www.esues.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Slipony uwielbiam, a Twoje, białe, są rewelacyjne!! :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. paski mi się podobają! i też zaopatrzyłam się w slip on ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna torebka, wpadła mi w oko :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna prosta, kobieca stylizacja. Bardzo podoba mi się również minimalistyczne tło zdjęć :)

    Pozdrawiam!
    mixfashionworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem bardzo najedzona :) mam taką samą torebkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog i zdjęcia ;*
    ja dopiero zaczynam więc miło będzie jeżeli zajrzysz do mnie ;)
    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ten płaszczyk jest super! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba :-) Ma klasę ta stylizacją, prosta, ale na pewno nie nudna :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja. Niesamowity zestaw, te buty są genialne! Jest to idealne połączenie stylu eleganckiego z codziennym. Jesteś bardzo fotogeniczna i wyglądasz w tym bardzo kobieco. Nowy post na http://black-pearls.blogspot.com/, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekny plaszcz i koszula!
    http://vivid-room.com/

    OdpowiedzUsuń