niedziela, 5 kwietnia 2015

APIS | ENZYMATYCZNY PEELING GRUSZKOWY | KREM WITALIZUJĄCY - 5 WARZYW

Cześć! Jak wam mija świąteczny okres przygotowań? Dziś nareszcie już możemy ze spokojem odetchnąć i delektować się czasem spędzonym z rodziną. Chciałabym wam życzyć w ten czas ciepłych i udanych Świąt Wielkanocnych oraz wszelkiej pomyślności i radości w życiu zawodowym i prywatnym, a także co najważniejsze - dużo zdrowia! Przechodząc do tematu dzisiejszego posta, na dziś przygotowałam dla was recenzję dwóch kosmetyków, które we wrześniu otrzymałam na spotkaniu w bydgoskim salonie Apis Cosmetics - TUTAJ (cały wpis). Pod lupę bierzemy enzymatyczny peeling gruszkowy oraz krem witalizujący. Zaczynamy!


KREM WITALIZUJĄCY 5 WARZYW
Słowa producenta: Wielofunkcyjny krem zainspirowany unikatowymi właściwościami 5 warzyw - odświeżającego ogórka, przeciwutleniającej pietruszki, delikatnie złuszczającego pomidora i odmładzającej dyni oraz nawilżających kiełków pszenicy. Pobudza skórę do odnowy, poprawia napięcie, jędrność i nawilżenie. Wzmocniony kwasem hialuronowym, olejem makadamia, arganowym i masłem shea głęboko regeneruje, wzmacnia, opóźnia proces starzenia czyniąc skórę gładką o świeżym kolorycie i blasku. Wskazania: dla każdego rodzaju cery wymagającej odżywienia.

Moja opinia:  Krem zaraz po otworzeniu intryguje zapachem, czy warzywnym? Nie powiedziałabym, jednak mi on bardzo odpowiada. Posiada białą konsystencje z drobnymi granulkami, które po wsmarowaniu w twarz natychmiast się rozpuszczają. Cera w moim wieku potrzebuje w szczególności nawilżenia i myślę, że ten krem spełnia swoje zadanie. Pojemność to 50ml, może być stosowany zarówno na dzień jak i na noc. TUTAJ możecie zakupić krem w większej wersji. Podsumowując jest to mój drugi krem z tej firmy i jestem bardzo zadowolona. Tym bardziej, że jest to kosmetyk Polski, co więcej produkowany w moim mieście - Bydgoszczy :)


ENZYMATYCZNY PEELING GRUSZKOWY do twarzy z lawą wulkaniczną 2 w 1
Od producenta: Gruszkowy peeling 2 w 1 łączy właściwości peelingu enzymatycznego i ziarnistego. Papaina - enzym występujący w owocach papai delikatnie rozpuszcza martwą, zrogowaciałą warstwę naskórka, natomiast lawa wulkaniczna dokładnie ją usuwa pozostawiając skórę miękką i gładką. Preparat wzbogacony ekstraktem z gruszki i kompleksem AQUAXTERM z korzeni rabarbaru zapewnia natychmiastowe nawilżenie, promienny i pełen witalności wygląd. Wskazania: dla każdego rodzaju cery (z wyjątkiem cery naczynkowej i trądzikowej).

Moja opinia: Po pierwsze bardzo ubolewam, bo ten produkt jest u mnie już na finiszu. Co można wywnioskować po pierwszych moich słowach? Że sprawdził się na mojej twarzy genialnie. Najlepszy dotychczas peeling enzymatyczny jaki stosowałam. Po jego użyciu cera zmienia się momentalnie, staje się oczyszczona i 'pełna życia'. Serio, nie przesadzam :) Z miłą chęcią skuszę się na kolejne opakowanie. To zawiera 200ml i możecie je zdobyć TUTAJ (w promocyjnej cenie).


Szczerze polecam Wam kosmetyki tej firmy. Domyślam się, że większość z Was nawet nie miała pojęcia o jej istnieniu. Myślę jednak, że warto zainteresować się to marką i przekonać się na własnej skórze o działaniu tych kosmetyków. TUTAJ link do sklepu online. Widzimy się w kolejnym poście :*

14 komentarzy:

  1. ten peeling chętnie bym wypróbowala, nie miałam jeszcze okazji testować tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne produkty ,z tej firmy jeszcze nie miałam :)

    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog i zdjęcia,serio! ;)
    ja zapraszam do siebie,dopiero zaczynam i będę wdzięczna za zajrzenie do mnie i zostawienie jakiegoś komentarza ;)
    http://lifestyle-nattfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tych produktach, ale ciekawie się zapowiadają :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłaś mnie, po raz kolejny! Nic tylko iść na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten peeling musi pięknie pachnieć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Domyslam sie, ze to jakas polska firma, bo faktycznie nie mialam nigdy okazji slyszec. Wizualnie bylabym sklonna kupic :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń