sobota, 28 marca 2015

ZAKUPY NA E-BAY

Hej kochani! Mamy już weekend i miesiąc marzec powoli dobiega końca. Ktoś mi powie kiedy to zleciało? Dzisiaj przychodzę do was z postem dotyczącym zakupów na e-bay. Myślę, że każdy z wam zna ten portal. A obsługa jego jest bardzo prosta. Wystarczy posiadać konto na stronie Paypal i mieć zasilone konto w odpowiedniej walucie, a to są dosłownie trzy kroki. Przelew z własnego konta bankowego na konto Paypal i wymiana waluty. I już! Można robić zakupy!


Powyżej widzicie moje dotychczasowe nabytki. Co jakiś czas przeglądam stronę w poszukiwaniu jakiś fajnych gadżetów w bardzo niskiej cenie. Zawsze szukam takich aukcji, na których są prowadzone licytacje od np. 0,01 $ i biorę udział w takiej licytacji. Nigdy jeszcze za dany produkt nie zapłaciłam więcej niż 2$.


1. GADŻETY DO TELEFONU.
Gdy raz wpadłam na stronę Ebay to już przepadłam! Jest tam mnóstwo case'ów od koloru do wyboru. Ja jak widzicie powyżej skusiłam się na 2 z kolorowymi printami i 2 zwykłe. Uwielbiam! Gdy mamy taki duży wybór, to często możemy je zmieniać i nasz telefon nigdy nie będzie nudny! Kolejnym gadżetem jest uchwyt na rękę do telefonu. Bardzo wygodny i praktyczny podczas treningów! I zapłaciłam za niego tylko 2$ dolary! W sklepach widziałam takie same w granicach 30zł. Dobry deal?


2. ZEGARKI.
Ok, przyznam, że najlepszej jakości to one nie są (jeśli chodzi o paski), ale to to zawsze można wymienić. Kolorystyka i wzory są przeróżne! Najlepsze jest to, że takie same zegarki znajdziemy na polskich stronach oferujące biżuterię za 30 złotych. A ja zapłaciłam tylko 1,20 $. :)


3. ZAKŁADKI INDEKSUJĄCE. 
Zabawne, pomocne w nauce w wielu wzorach i kształtach. Ja trafiłam na jakieś śmieszne ludziki. Fajna rzecz to zaznaczania ważnych spraw i nie tylko! Koszt 0,99 $. I to już wszystkie moje dotychczasowe rzeczy jakie zakupiłam, piszcie czy wy też korzystacie z tej strony jak ja :) 

20 komentarzy:

  1. Kurczę ze tez nie potrafię kupować na ebay 😔świetne zakupy 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zegarki są cudowne. Żałuje, że jestem w zielona w funkcjonowaniu ebaaaja :P
    Kto mi wytłumaczy? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak allegro tyle, że po angielsku ;)

      Usuń
  3. zegarki są prześliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zegarki genialne :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodkie zakładki ♥
    Ja nie mam szczęścia do ebay 'a. Dwa razy zrobiłam zakupy i dwa razy nie doszła mi paczka :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kupowałam jeszcze na e-bay, jakoś nie było okazji, ale bardzo mnie zachęciłaś, takie cudeńka w takich cenach to świetna okazja.
    AngelinaCosmetics

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zakupy :) też robię tam zakupu i podobnie jak Ty biorę udział tylko w takich aukcjach ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy! Zachęciłaś mnie do zakupu na tej stronie :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/03/2603.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jeszcze nigdy nie korzystalam z ebay i narazie nie zamierzam :P

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sprawdz aliexpress :) przed zakupami tam
    warto wygooglowac jak dziala ale warto!

    OdpowiedzUsuń