czwartek, 12 marca 2015

Z KWIECISTYM DODATKIEM

Hej kochani! Na dziś przygotowałam dla was stylizacje, która była fotografowana w słoneczną niedzielę. Tego dnia (był to dzień kobiet) otrzymałam piękne kwiaty od chłopaka i postanowiłam, że będą całkiem fajnym dodatkiem do stylizacji. W końcu fotografii z kwiatami jeszcze ten blog nie widział. Słońce tak pięknie grzało, że okulary przeciwsłoneczne były w tym dniu niezbędne. Co do samego outfitu. Postanowiłam połączyć elegancki płaszcz ze sportowymi dodatkami, typu czapka i trampki w jednolitym kolorze. Czy się udało? Jak oceniacie efekt? Miłego dnia :*

 Pomadka/GoldenRose velvet matte 07      Płaszcz/MOHITO      Spodnie/H&M     Okulary/GLITTER    Trampki/CONVERSE

14 komentarzy:

  1. Zdecydowanie już wiosennie! Świetne trampki!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/03/shdiy-owe-spodnie-w-krate.html

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny zestaw! lubię takie proste, niewymuszone połączenia z akcentami kolorystycznymi. :) i piękne tulipany <3
    jakim aparatem robisz zdjęcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie sądziłam, że różowe conversy mogą się tak fajnie prezentować!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie wyglądasz!
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/03/weather.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Różowe dodatki idealne na wiosenkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie cudowne zdjęcia, no i świetna stylizacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja ! kolor czapki jest super ! :) a tulipany uwielbiam - a w szczególności fioletowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapka, conversy i tulipany megaaa ♥ ♥ ♥
    Zapraszam serdecznie na mojego bloga ♥ http://fitella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń