poniedziałek, 16 marca 2015

W KAPELUSZU

Cześć wam! Też już z wytęsknieniem czekacie na powrót słoneczka i ciepłych dni? Bo ja bardzo, czekam i czekam. Słońce daje nam wiele plusów! Motywacje do działania, pozytywne dni i przede wszystkim dobre światło (tak, tak jest ono bardzo potrzebne podczas robienia zdjęć). Dzisiaj przychodzę do was ze stylizacją. Przyznajcie mi się, czy wy nosicie kapelusze? Na ulicach zbytnio nie widać ludzi w tym nakryciu głowy. Ja osobiście bardzo lubię tego typu dodatki, ponieważ potrafią one dużo wnieść do całego outfitu. Dzisiaj klasycznie z naciskiem na kolor beżowy. Pozdrowienia :-*


 Kapelusz/FRONTROWSHOP      Parka/CHOIES       Spodnie/STRADIVARIUS     

16 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz,
    Pasuje Ci ten kapelusz
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się taki kapelusz - tyle,że w kolorze czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Niewymuszony luz, fajna kolorystyka! I jeszcze plus za kapelusz:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. outfit na wielki plus! :)
    i szminka fajnie pasuje,super kolor !

    OdpowiedzUsuń
  5. o! bardzo fajnie, oryginalnie i wszystko pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny look, ogólnie bardzo podobają mi się kapelusze, ale póki co niestety u innych - gdybym w mojej rodzinnej miejscowości pojawiła się w takim kapeluszu to sąsiedzi zaczęliby gadać między sobą że mi odbiło, w takim trochę zamkniętym na trendy środowisku przyszło mi żyć. Jeśli w końcu kupię sobie kapelusz to będę w nim chodzić co najwyżej po Krakowie przy okazji odwiedzin w tym mieście, bo w Jaworznie jeszcze by ktoś na mnie karetkę nasłał :P A może po prostu to mi jeszcze brak odwagi by prezentować się niezależnie od zdania sąsiadów, ale pracuję nad tym ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do odważnych świat należy! Powodzenia :-*

      Usuń