wtorek, 10 marca 2015

UDANY WEEKEND

Hej! Co u was? Jak wam zleciał weekend? Mój był bardzo udany i zleciał mi błyskawicznie. Jak wiecie przedwczoraj miałyśmy swoje święto. Ja celebrowałam je już od piątku. Wraz z chłopakiem odkryliśmy genialną knajpkę w Poznaniu, Ptasiek cafe. Z menu wybraliśmy smoothie i było przepyszne, zresztą możecie zobaczyć jak smacznie wyglądało - na zdjęciu. Wiadomo, że bez kwiatków się nie obyło, dostałam piękne różowe tulipany. Na piątkowym świętowaniu się nie skończyło, w niedziele również nie siedzieliśmy w domu. Tym razem wybraliśmy się ze znajomymi w kilka miejsc. Jednym z nich była kawiarenka UnPot, która mieści się przy Starym Rynku w Poznaniu. Miejsce ma świetny klimat, a wszystko podawane jest w słoikach. Ciekawi? To zapraszam do obejrzenia zdjęć.




 FOLLOW ME ON INSTAGRAM: PEEERFECTLLY

16 komentarzy:

  1. ale smakowite smoothie! też jestem z Poznania, więc koniecznie muszę się wybrać do tej kawiarni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam serdecznie, czy mogłabyś kliknąć w lovelyshoes.net w TYM poście? :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pyszności. Śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajnie to wygląda w tych słoikach :D!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia - cała promieniejesz z tej radości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. znam tą kafejkę :) fajnie tam jest :)
    http://estelar-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super post! zapraszamy Cię do nas https://madlenfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę, że w weekend odpoczęłaś, no i dobrze bo po to są weekendy! :) a na zdjęciach widzę wiosnę! motywująco <3

    OdpowiedzUsuń
  9. musiało by,c fajnie :)

    zapraszam na zieloną zapiekanką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba nastepny weekend spedze na odwiedzaniu kawiarenek - o :)

    OdpowiedzUsuń