poniedziałek, 23 marca 2015

PRZEWIĄZANA

Cześć kochani! Jak wam minął pierwszy wiosenny weekend? Pierwszy dzień wiosny był piękny i pełen słonecznych promieni, w niedzielę jednak strasznie się ochłodziło i można to było odczuć, np. podczas robienia tych zdjęć. Wystarczyła chwila żeby porządnie zmarznąć. Miejmy nadzieję, że to tylko chwilowe :-) Dzisiejszy tytuł posta odnosi się do dodatku, który może ożywić całkowicie casualową stylizację. Mowa tutaj o koszuli przewiązanej w pasie. Widziałam sporo stylizacji, w których dziewczyny wiążą koszulę zazwyczaj w kratę. Ja zdecydowałam się na utrzymanie jasnej kolorystyki i wybrałam jeans. Jak wyszło? Wiem, że może całkowicie nie widać tego, jednak nie zdecydowałabym się na rozebranie się z okrycia wierzchniego i paradowania na krótkim rękawie, oj jeszcze nie :-) Zobaczcie zdjęcia i napiszcie co sądzicie :*

 Kurtka/CHOIES     Spodnie/CUBUS      Trampki/CONVERSE      Zegarek/EBAY

15 komentarzy:

  1. Świetna kurtka, podoba mi się jej kolor!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/03/naszyjnik-i-kolczyki-z-otiencom.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wygląda całość! :) Ja pierwszy wiosenny weekend spędziłam niestety w pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. koszula w pasie też może super wyglądać
    rewelacyjna koszula i t-shirt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie wyglądasz w okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wygladasz <3 super szalik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale Milencia ładna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wyglądasz, a koszula to świetne rozwiązanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny blog, piękny styl, już Cię obserwuje!

    www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna chusta ! :)
    Zapraszam serdecznie na mojego bloga ❤
    Zdrowy styl życia, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygladasz ekstra. Uwielbiam tego typu szalikochusty :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń