piątek, 6 marca 2015

PEELING z SERII ZIELONEJ OLIWKI

Hej kochani! Kontynuujemy dość regularny cykl wpisów. Dzięki dobrej organizacji znajdzie się czas na wszystko. Przechodząc do sedna sprawy niestety pogoda w Poznaniu ostatnio nie zachwyca i nie pozwala wybrać się na zdjęcia aby sfotografować stylizacje. Miejmy nadzieje, że jeszcze tylko przez chwilę :-). Dlatego dzisiaj będzie kosmetycznie. Jakiś czas temu na ulicach widywałam reklamy firmy Ziaja, że wprowadzają nową serię kosmetyków Liście Zielonej Oliwki. Pewnego dnia odwiedziłam ich stoisko w galerii i skusiłam się na zakup jednego z tej serii produktów. Jesteście ciekawi o czym mówię? Zapraszam.


OLIWKOWY PEELING DROBNOZIARNISTY twarz, ciało, dłonie. Rozglądając się przy stoisku Ziaji w zasadzie nie wiedziałam, który kosmetyk z serii wybrać aby przetestować. Po czasie stwierdziłam, że brakuje mi peelingu do twarzy, więc skusiłam się na ten produkt w atrakcyjnej cenie 9,99 zł. 


Początkowo stosowałam peeling z takim zamiarem z jakim go kupiłam. Jednak po czasie stwierdziłam, że kompletnie się nie nadaje do mycia mojej twarzy. Peeling był za mocny, ma za dużo mikro drobinek i zamiast pomóc mojej buzi to jej szkodził. Ale to nic straconego! Tak jak producent zapewnia jest to peeling do całego ciała, więc taką też w chwili obecnej pełni funkcję. I w tej roli sprawdza się naprawdę świetnie ;-) Bardzo dobrze się go rozprowadza po ciele, jest bardzo drobnoziarnisty, wydajny i ma delikatny, przyjemny zapach. Czy zauważyłam jakąś różnicę? Nie bardzo, jest to po prostu produkt, który stosuję w codziennej pielęgnacji.


A czy wy używałyście już jakiegoś produktu z tej serii? 
Piszcie w komentarzach jakie są wasze wrażenia :*

14 komentarzy:

  1. lubię serię ziaja ma fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawie skusiłam się na ten produkt będąc kilka dni temu w Ziaji, ale muszę zużyć to co używam aktualnie. Zaciekawiłaś mnie tym peelingiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa recenzja

    http://iamemilias.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam go, a Ziaje lubię więc chętnie wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam, ze ten peeling będzie miała mało a nie dużo drobinek, jestem zaskoczona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam oliwkową wodę tonizującą, bardzo przyjemna.
    Peeling miałam w saszetce ale jakoś mi nie podszedł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kilka kosmetyków z tej firmy i byłam bardzo zadowolona :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam mgiełkę oczyszczającą z tej serii, jest świetna, idealnie orzeźwia po męczącej lekcji wf-u :)

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam z ziajii serię manuki i bardzo ją lubię;)

    OdpowiedzUsuń