czwartek, 19 marca 2015

MICKEY WHO?

Cześć! W dzisiejszym poście witam was wiosennym słońcem! Pogoda jest super, aż chcę się żyć! I wiecie co? Mamy już czwartek, więc już za rogiem czeka na nas weekend. Jakie macie plany? :-) Nawiązując do posta, każdy z nas musi czuć się w ubraniu przede wszystkim wygodnie, dlatego pod tym kątem skomponowałam dzisiejszą stylizację. Bluza, boyfriendy no i oczywiście trampki! Jest klasycznie i całość utrzymana w jednej kolorystyce. Bluza z motywem Mickey jest bardzo oryginalna, przyciąga nie jeden wzrok, a dodatkowo jest mega ciepła i fajnie się dopasowuje do ciała! No i oczywiście plus dla niej za kolor, który uwielbiam! Jeśli wam się spodobała to znajdziecie ją TUTAJ. Zostawiam was z dużą dawką zdjęć, piszcie co sądzicie o całości :-) 

 Bluza/SKLEPUOTLET        Spodnie/ZARA      Trampki/CONVERSE

19 komentarzy:

  1. Moja bratanica ma taka sama bluzę :) bardzo fajnie i na luzie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaaa, mam słabość do tej bluzy!! ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Białe Conversy są super <3.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super zestaw :)
    bluza ekstra, ale spodnie też mi się podobają :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaaaka slodziasna bluza :3 mega look!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie bluzy, świetna jest !

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw, 100% mój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesłodka ta Twoja bluza ! ♥
    Zapraszam na bloga ❤ Zdrowy styl życia, moda, uroda http://fitella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. generalnie nie mój styl, ale widać, że ty czujesz się w nim ok. Okularki podobają mi się ;)
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. słodka bluza :)
    zapraszam do mnie --> http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Trampki, jeansy i kamizelka świetnie razem wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale cudnie wyglądasz! :) podoba mi się <3

    OdpowiedzUsuń