wtorek, 3 marca 2015

LUTY W MINI UJĘCIACH

Hej! Dzisiaj na blogu luty w mini ujęciach. Czyli? Czyli kilka zdjęć z instagrama, które ukazywały moją codzienność. Luty zleciał mi błyskawicznie. Czy wam też? Nie działo się w zasadzie nic szczególnego. W pierwszym tygodniu lutego trwała sesja egzaminacyjna na studiach, a kolejne dwa tygodnie (po zdanej sesji) odpoczywałam w domu. 2 semestr zaczął się już w ostatnim tygodniu lutego, więc teraz już z powrotem walczę z laboratoriami i nie tylko! Pamiętajcie do wakacji zostały 4 miesiące, w tym trochę wolnego w kwietniu i maju. Działamy, a czas pędzi jak szalony:) Zapraszam do obserwacji mojego profilu: peeerfectlly.

1 i 2 miesiąc bez selfie, miesiącem straconym :)

3 i 4 Wiadomo w czasie sesji i po sesji trzeba się relaksować #Bógnigdyniemruga #PokolenieIkea

5 i 6 Kosmetyki zawsze i wszędzie, te nowości pokazywałam w  TYM poście; Mój pierwszy BeGlossy

7 i 8 Drobne przyjemności, Bobby Burger w Bydgoszczy polecam :)

9 i 10 Tak tutaj też ja; I lekka lekturka :)

FOLLOW ME: PEEERFECTLLY

17 komentarzy:

  1. Mnie tez luty zlecial niczym blyskawica. Uwielbiam takie instagramowe mixy, sliczna jestes i bardzo zazdroszcze brwi!

    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. witam po dłuższej przerwie, miałam nawał pracy :)
    lubie takie mixy :)
    zapraszam no troche inne pesto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne zestawienie! Podoba mi się! Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie- nowy blog jeszcze w budowie- melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tego typu wpisy! Uwielbiam tę herbatę ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie Bóg nigdy nie mruga :)
    świetne zdjęcia :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń