niedziela, 8 marca 2015

LIMIT PRZEKROCZONY

Hej! Pewnie większość z was po przeczytaniu tematu posta zastanawia się: o co jej chodzi? Już wam wszystko po kolei wyjaśniam. Ostatnimi czasy często miewam różne zachcianki, na (w zasadzie) nie potrzebne mi kosmetyki. I idę do tych drogerii i kupuję.. Jednak postanowiłam, że w marcu to zmienię. Ustaliłam sobie budżet jaki mam do wydania na kosmetyki w tym miesiącu i wyniósł on 30 złotych. Mamy 8 marca a mój limit został właśnie przekroczony. 30 złotych (z drobną nadwyżką) zostało wydane. Dlatego mogę już dzisiaj dla was napisać post i pokazać wam co kosmetycznego wpadło w moje ręce. Nie dużo, ale zawsze coś :) Czy wy też ustalacie sobie limity miesięczne? Mam nadzieję, że wytrzymam do końca miesiąca bez zakupów - chcąc nie chcąc MUSZĘ :)


LAKIER DO PAZNOKCI GoldenRose - numer 24. Typowa, klasyczna czerwień. Brakowało mi takiego lakieru. Tym bardziej, że niebawem przyda mi się do mojego stroju, który planuję założyć na połowinki. Wiecie czerń + czerwień połączenie idealne :) Lakiery z tej firmy bardzo lubię, za trwałość i cenę (5,90zł). Czasem ich minusem jest pędzelek, spotkałam się nieraz, że pędzelki są krzywo ścięte, albo wystają jakieś włoski - co niestety utrudnia aplikację lakieru. 


ODŻYWKA DO PAZNOKCI GoldenRose - NAIL EXPERT Black Diamond Hardener. To nowość od firmy GoldenRose. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi i czy dorówna odżywce z Eveline. Skusiłam się na nią, ponieważ nie zawiera formaldehydu, w przeciwieństwie do odżywek z Eveline (które swoją drogą świetnie działały na moje paznokcie, ale postanowiłam ją odstawić na jakiś czas). Cena to 12,90 zł. Czy któraś z was również ją używa i poleca? :)


PŁYN MICELARNY Garnier - czysta skóra 3w1. Ta wersja jak i z zieloną nakrętką to NOWOŚĆ. W moich zbiorach była już wersja z różową nakrętką i sprawdziła się idealnie. Opakowanie jest duże, bo zawiera 400 ml, co starczyło na dobre 2-3 miesiące. Teraz wybrałam wersję dla cery tłustej ze skłonnością do niedoskonałości (czyli takiej jaką ja mam w chwili obecnej). Jestem bardzo ciekawa czy sprawdzi się równie dobrze jak koleżanka w różowej wersji :) Płyn zakupiłam w Biedronce w cenie 12,49 zł. 

I to już wszystkie produkty w tym miesiącu, macie coś z tych rzeczy w waszych zbiorach? 
Piszcie w komentarzach :-)
PS Wszystkiego dobrego kobietki :-*

18 komentarzy:

  1. Też bardzo lubię lakiery z GR :) Mam też preparat do usuwania skórek i jestem z niego bardzo zadowolona :) Odżywki do paznokci nie mam, i tego płynu też nie mam i nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie ustalam limitów tylko zużywam kosmetyki do końca (oddaje lub sprzedaję jak mi nie podpasowały) i na bieżąco kupuję coś nowego. Ciekawi mnie ta odżywka z Eveline! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zamiar zrobić dziś podobne zakupy na stoisku Golden Rose;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mocno zastanawiam się nad tą odżywką do paznokci RLM na YT bardzo ją chwaliła, może i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się skusiłam dzięki niej w zasadzie :)

      Usuń
  5. ah te kosmetyki, zawsze za mało :D
    najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też uwielbiam lakiery z golden rose, jeszcze nie miałam okazji testować odżywek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten płyn micelarny muszę wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakiey z golden rose są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wpis :) Minimalizm kosmetyczny też by mi się przydał :)
    Zdrowy styl życia, moda, uroda
    http://fitella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. O proszę :) Płyn micelarny mam tylko ten różowy, będę czekać,aż napiszesz o tym niebieskim recenzje :) A chciałam się zapytać o to odzywkę Golden Rose bo moja koleżanka ją ma i sobie zachwala bo już na prawdę efekty widać po dobrym tygodniu stosowania, ale zapomniałam gdzie można ją nabyć? ;) A lakier z golden mam taki sam i jest równie świetny♥

    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie lakiery z Golden Rose. Obserwuje :*

    W wolnej chwili zapraszam do mnie; )
    onedecentsteptohappiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń