środa, 18 marca 2015

ELDERFLOWER LIME

Witajcie, tytuł posta może powodować, że wiele osób zacznie się zastanawiać o co chodzi? Już wam spieszę z wyjaśnieniami! Może część z was już wie, a część (jeśli nie większość) pewnie nie wie :) Otóż Lord Somersby wprowadza na rynek swoje najnowsze dzieło - nowy smak lordowskiego napoju. Nowe połączenie to kwiat bzu i limonka. #elderflowerlime #somersby. Chodźcie trochę poczytać i dowiedzieć się o wiele więcej!


Jak ja wyobrażałam sobie smak? Od chwili gdy usłyszałam o połączeniu tych dwóch składników, wydawało mi się to bardzo intrygujące. Byłam pewna, że będzie to słodkie piwo, ale kompletnie nie wiedziałam czego mogę się spodziewać w smaku. Po skosztowaniu moje przypuszczenia się sprawdziły, wyczuwamy słodycz i bardzo intensywny aromat kwiatu bzu, limonkę jest zdecydowanie trudniej uchwycić. Najlepiej smakuje schłodzone! Idealne na letnie eskapady z przyjaciółmi :)


Czy nowy smak sprostał wymaganiom mojej świty? Meldujemy, że spełnił nasze oczekiwania w 100%. Śmiemy twierdzić, że jest to jak do tej pory najlepszy ze wszystkich trzech smaków trunek. Przywołał nam na myśl wiosnę, ciepłe i słoneczne dni oraz spotkania ze znajomymi w plenerze, na której z pewnością nie zabraknie dodatku, prezentu od Lorda w postaci stylowej nerki i magicznego napoju o nowym smaku! Ponad to #elderflowerlime zainspirował mnie i moją świtę do stworzenia mini sesji zdjęciowej. Miało być śmiesznie, nie idealnie i po ''naszemu''. Jesteście ciekawi jak wyszło? Chodźcie zobaczyć efekty! ♥


 Koniecznie sprawdźcie nowy smak i dajcie znać do czego was zainspirował! ♥
Jeśli jesteście ciekawi innych współprac Lorda Somersby, szukajcie ich pod tymi hasztagami:
#somersby #elderflowerlime

Dziękujemy lordzie za nowy wynalazek! :)

Wpis przeznaczony dla osób pełnoletnich

8 komentarzy:

  1. Ja czekałam na gruszkowe, ale to też próbowałam kiedyś na wyjeździe i było DOBBBRE :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy zachwalają gruszkowe, więc cierpliwie czekam ! :)

      Usuń
  2. Nie piłam go jeszcze, muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  3. brzmi kusząco, ciekawa jestem smaku ;d muszę wypróbować ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Baardzo jestem ciekawa tego smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie muszę spróbować nowego smaku! :)

    OdpowiedzUsuń