środa, 25 marca 2015

5 za 10 #2

Cześć! Dzisiaj przychodzę do was z kolejną porcją polecanych kosmetyków do dziesięciu złotych. Czyli seria 5 za 10. Po statystykach widziałam, że pierwszy post przyjął się bardzo dobrze. Przyznajcie się, czy skusiliście się na jakiś produkt który polecałam wcześniej? Jeśli ktoś ominął ten wpis to zapraszam TUTAJ. Dzisiaj tak jak i poprzednio trochę kolorówki i pielęgnacji. Sparzcie sobie kawkę i zapraszam do czytania  oraz komentowania :-).


PRODUKT NUMER 1.
Lakiery GOLDEN ROSE z serii Rich Color. Jak widzicie na załączonym poniżej obrazku posiadam 3 wersje kolorystyczne. Brązowy numer 114, niebieski na którym numerek się zdarł i czerwony numer 24. Mogę je wam polecić z czystym sumieniem. Mają bardzo dobre krycie; w zupełności wystarczą dwie warstwy. Trwałość też całkiem niezła - mi się utrzymują do 4-5 dni. Cena to 5,90 zł przy stoiskach Golden Rose. 


PRODUKT NUMER 2. 
Płyn do usuwania skórek firmy MANHATTAN. Jest bezapelacyjnie najlepszy! Stosowałam już wiele innych płynów i żaden nie spisywał się tak jak ten. Niezbędny w codziennej pielęgnacji paznokci. Niestety nie widziałam go w żadnej stacjonarnej drogerii, natomiast w internecie znajdziecie go na 100%. Ja nabyłam ten produkt za 2,90zł na stronie ezebra :)


PRODUKT NUMER 3.
Tusz do rzęs firmy AVON z serii Color Trend. To już kolejny tusz, który testuję i do tej pory nie znalazłam jeszcze takiego, który by mnie zadowalał całkowicie w 100%. Ten mam stosunkowo od niedawna i łapie same zalety. Posiada silikonową szczoteczkę co jest niewątpliwym plusem, przynajmniej dla mnie. Ładnie podkręca i rozdziela rzęsy. Jestem zadowolona, więc Wam go polecam. Znajdziecie go w katalogu Avon za całe 9,90 zł.


PRODUKT NUMER 4.
Kultowy balsam do ust firmy CARMEX. Czy któraś z was nie miała go jeszcze w swoim posiadaniu? Wątpię :) Bardzo dobrze nawilża usta, jest idealny na zimowo - jesienny okres. Ale wiadomo, że o usta trzeba dbać cały rok! Nie ma co się rozpisywać, trzeba samemu spróbować. Carmex posiada kilka wersji swoich produktów. Cena w granicach 10 złotych w drogeriach np. Rossman.


PRODUKT NUMER 5.
Kredka do ust firmy LOVELY. Niestety nie podam wam numerka bo już się napisał zdarł. Bardzo lubię takie stonowane odcienie zbliżone do koloru ust, świetnie się prezentują. Kredka jest dość trwała, więc spokojnie wytrzyma kilka godzin. Ta kredka posiada też inne odcienie, jednak innych nigdy nie próbowałam. Cena to nie całe 8 zł, do kupienia w Rossmanie.

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam Carmex, ale w słoiczku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co pokazujesz miałam tylko carmex i byłam z niego naprawdę zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Carmex to już kultowy kosmetyk w kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny pomysl na posty :) U mnie Carmax niestety kosztuje wieeecej :(

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachęciła mnie kredka do ust :)

    OdpowiedzUsuń