piątek, 27 lutego 2015

POLECANE 5 za 10

Hej kochani! Dzisiaj przychodzę do was z propozycją posta pod tytułem 5 za 10. Czyli 5 polecanych kosmetyków do 10 złotych. Często oglądam youtuberki, które prowadzą takie serie na swoich kanałach. Myślicie, że taka edycja może okazać się dla was przydatna? To się okaże! Mam kilka produktów, które mogę wam polecić w bardzo niskiej cenie. 3 rzeczy z kolorówki i 2 z pielęgnacji ciała, które ja stosuje na co dzień i jestem bardzo zadowolona. Zainteresowani? No to zaczynamy :-) Zapraszam na pierwszą część nowego cyklu!


Produkt numer 1 i 2.
Konturówki do ust firmy essence. Ja posiadam dwie w odcieniach 12 wish me a rose i 05 soft berry. Są bardzo mocno napigmentowane, więc śmiało można je używać również jako pomadka, pokrywając nią całe usta :) Co jest w nich najlepsze? Oczywiście cena. Za sztukę zapłacicie jedynie 4.99 zł. Ja oczywiście planuje zakup kolejnych w niedalekiej przyszłości.


Produkt numer 3.
Godny polecenia, czyli tusz do rzęs marki Wibo. Zauważyliście, że ostatnio często ta marka u mnie często się pojawia? Bardzo się z nią polubiłam. No ale wracajmy do sedna. Pogrubiająca mascara do rzęs, która ma super szczoteczkę! Nie za dużą, nie za małą. Jak dla mnie w sam raz i rzeczywiście tworzy fajny efekt na rzęsach, który mi bardzo odpowiada. Cena w granicach 10 zł. 


Produkt numer 4.
Przechodzimy do pielęgnacji! Ktoś jeszcze o tym produkcie nie słyszał? Płyn micelarny marki BeBeauty z Biedronki (produkowany przez Tołpę). U mnie sprawdza się rewelacyjnie. Nie szczypie, nie drapie, nie podrażnia. Dobrze zmywa makijaż! Kończę już nawet nie wiem którą buteleczkę :-) Cena to 4.99zł.


Produkt numer 5.
Żel do mycia ciała z firmy Isana. Czyż nie ma uroczego opakowania? Przyznam szczerze, że to właśnie ono mnie skusiło do zakupu. Ale nie żałuję. Żel sprawdza się świetnie. Ma bardzo przyjemną konsystencję i zapach. Wiem, że była to edycja zimowa - limitowana. A teraz pojawiają się kolejne wiosenne zapachy z nowych edycji. Bardzo polecam! Tym bardziej, że cena to tylko 2.99 zł.


W zasadzie seria ta mogłaby się nazywać 5 za 5zł, jednak jeden produkt przekracza ten próg.
 A czy wy macie jakieś tanie, sprawdzone produkty godne polecenia? Piszcie koniecznie!
Niebawem kolejna propozycja 5 za 10! 

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten żel pod prysznic ;)
    Pozdrawiam
    Marcelka Fashion
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Płyn biedronkowy u mnie się nie sprawdził. Nie lubię go.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pingwinka mieliśmy już 3 opakowania ;) Natomiast micel z Biedronki na początku był fajny, ale potem zaczął podrażniać, także już go nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te żele :) i wreszcie musze sie wybrać po te konturówki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś uwielbiałam płyn z biedronki a teraz tak się klei dziwnie ze bardzo nieprzyjemnie się nim zmywa makijaż :(

    OdpowiedzUsuń
  6. tez lubie ten płyn bebeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam te płyny do mycia jak i płyn micelarny :) uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ten płyn micelarny z BIEDRONKI :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę wypróbować płynu :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/sun-goes-down.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także lubię produkty z Wibo :) a płyn micelarny miałam - podobał mi sie, sprawdził się :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kończę płyn micelarny z garniera i w końcu przetestuję ten z biedronki:) Konturówki do ust jeszcze nie mam, ale bardzo mnie kuszą, a skoro te są w TAKIEJ cenie, to przy najbliższej okazji kupię na pewno:D Bardzo fajny pomysł na post i myślę, że możesz takie pisać od czasu do czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja te pingwinki i nie tylko kupuję hurtowo :) fajne te konturówki chyba się za nimi rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koniecznie muszę wypróbować kredki do ust! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Konturówki Golden Rose też są tanie i fajne. A z Biedronki lubię jeszcze czerwony krem do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post, zawsze ciekawiła mnie ta buteleczka z pingwinkiem, ale nigdy jej nie kupiłam ^^ Teraz za pewne to zrobię. Obserwuję i zapraszam na moj nowy blog (jeszcze w budowie) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń