poniedziałek, 23 lutego 2015

NA LUZAKA

Hej kochani! Rozpędziłam się z tymi wpisami ostatnio, ale to chyba dobrze prawda? Mimo to, podejrzewam, że niebawem częstość wpisów będzie maleć, ponieważ dzisiaj rozpoczynam nowy semestr na studiach (to już 4, kiedy to zleciało?!). Dzisiejsza stylizacja typowa, na luzaka. Oglądając się w lustrze przed wyjściem stwierdziłam, że tej kurtki wam jeszcze nie pokazywałam, a przecież przechodziłam w niej całą zimę! Mimo, że na dworze robi się coraz cieplej, czapka zawsze jest świetnym urozmaiceniem stylizacji! Ta jest świetna, dorwałam ją za dyszkę w KappAhl! :) Zostawiam was ze zdjęciami i życzę udanego poniedziałku! :*

 Czapka/KAAPHAL       Kurtka/CAMAIEU      Bluzka/PULL&BEAR       Spodnie/ZARA

13 komentarzy:

  1. Czapka faktycznie super i bardzo podoba mi się bluzeczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja kochana, wyglądasz ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna stylizacja :)
    czapka bardzo trafiła w mój gust :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, spodnie mega :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój Blog//KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw, baaardzo podoba mi się czapka, uwielbiam takie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam, prowadzę sklep z odzieżą używaną min. vintage, sprzedaje ciekawe stroje z dawnych lat, aktualnie posiadam kilka bardzo ciekawych przykładów z lat 60, 70, 80, 90. Zachęcam do odwiedzenia: http://allegro.pl/Shop.php/Show?id=39499440

    OdpowiedzUsuń