środa, 25 lutego 2015

KOSMETYCZNE TOP 5

Hej kochani! Dzisiaj przychodzę do was z postem kosmetycznym. Jak już pewnie zauważyliście różne tematy się tutaj przewijają, ostatnio było trochę lifestylowo. Trochę o gadżetach, kosmetykach no i oczywiście stylizacje. Natomiast dzisiaj przygotowałam dla was kosmetyczne TOP 5. Czyli w zasadzie co? Czyli pięć kosmetyków z jakich jestem najbardziej zadowolona w tym miesiącu. Chcecie się dowiedzieć o czym mowa? To zapraszam was do mini lektury. Może któryś produkt was skusi do zakupu? Piszcie co jest waszym ulubieńcem w tym miesiącu!



1. Pianka głęboko oczyszczająca do mycia twarzy z Pharmaceris. 
Mam ją stosunkowo od niedawna, ale bardzo lubię jej używać. Dokładnie oczyszcza twarz i nie pozostawia uczucia ściągnięcia oraz nie wysusza skóry. Mimo, że jest to seria do skóry trądzikowej (ja takiej nie posiadam), ale zdecydowałam się na nią ze względu na jej działanie. Jest to seria apteczna i kosztuje w granicach 30zł.


2. Krem do rąk firmy Ziaja.
Zawiera proteiny kaszmiru i masło shea. Nawilża, chroni, wzmacnia. Strasznie nie lubię gdy ręce są suche. Sam wygląd takich rąk odstrasza, a ja dodatkowo przy tym źle się czuje! Krem do rąk obowiązkowo musi stać na moim stoliku nocnym i gdy tylko mi się przypomni, staram się kremować dłonie. Pojemność to 100ml, za którą płacimy w granicach 4zł. Myślę, że do dostania w każdej drogerii.


3. Szczotka do włosów Tangle teezer.
Teraz coś do włosów. Kultowa szczotka tangle teezer, którą posiada już chyba każda dziewczyna, prawda? Czy się mylę! Jeżeli i Ty ją masz, to na pewno wiesz dlaczego jest to mój ulubieniec, nie tylko miesiąca lutego. Doskonale rozczesuje włosy, nie plącze. I co tutaj więcej o niej pisać? Do dostania w drogeriach internetowych w granicach 30-35zł. Ostatnio też niespodziewanie zwróciła moją uwagę z półki w Piotrze i Pawle ;-).


4. Multifunkcyjny krem CC z firmy Soraya.
Jest to mój pierwszy krem CC i trafił do mnie całkiem przypadkowo. Ostatnio używam go zamiennie z moim podkładem (lecz tylko wtedy gdy moja buzia jest w nienagannym stanie). Miło mnie zaskoczył! Krycie jest średnie, jednak ma fajną, lekką konsystencję i dopasowuje się do koloru cery. Cena to ok. 15zł do kupienia w Rossmanie.


5. Lakier do paznokci Glamour Sand z firmy WIBO.
Ogromny ulubieniec ♥. Używam go tak często jak tylko mogę! Kupiony jeszcze przed Sylwestrem okazał się strzałem w 10! Genialnie prezentuje się na paznokciach. Posiada piaskową strukturę, która długo zachowuje swoje właściwości. Mam na myśli to, że nie zdziera się po 2 dniach, jak niektóre tego typu lakiery. Mimo zawartych w nim drobinek bardzo dobrze się go zmywa. A wiadomo jak to bywa z takimi lakierami. Koszt to około 6zł w drogerii Rossman. 

16 komentarzy:

  1. Mam ten sam krem do rąk i szczotkę. Faktycznie hity :) krem jest często w naturze za 3 zł. Zainteresował mnie lakier. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same wspaniałości, a krem jest super!!
    Super
    ♥️
    Wielkie pozdrowienia:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem do rąk zdał test :3 jestem ciekawa jak wygląda ten lakier na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha tak! Tobie był koniecznie potrzeby! :* Lakier prezentuje się ładnie i ŁATWO się go zmywa! :)

      Usuń
  4. Tangle teezer to moja ukochana szczotka, od 2 lat. Mam też kąpali i chcę dokupić wersję aqua splash

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczotka jest moim numerem jeden on długiego czasu ;)
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam te lakiery z wibo, są genialne

    OdpowiedzUsuń
  7. też uwielbiam ten lakier! <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tylko szczotkę, ale o kremie z Ziaji słyszałam dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiłaś mnie tą pianką! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. może wypróbuję ten krem cc :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też już nie mogę żyć bez Tangle!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Krem do rąk z Ziaji bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń