środa, 18 lutego 2015

INSPIRUJĄCE GADŻETY ~ LUTY

Dzień dobry! Witam was w środowy poranek. Jak ten czas szybko leci, prawda? Zaraz powitamy drugi semestr na studiach, a nim się obejrzymy będą już wakacje! Gwarantuje to wam! Dzisiaj przychodzę do was z nowym cyklem postów pod tytułem 'inspirujące gadżety'. Mam tutaj na myśli kilka przedmiotów, a dokładnie trzy, które mogą nam w pewnym stopniu pomóc w życiu codziennym. Koniecznie napiszcie jakie przedmioty was zainspirowały w tym miesiącu. Gotowi? Zaczynajmy! 


Rzecz PIERWSZA. A w zasadzie to trzy rzeczy składające się w jedną. Trzy części książek (Bóg nigdy nie mruga, Jesteś cudem, Bóg zawsze znajdzie Ci pracę; autor: Regina Brett), z których każda zawiera 50 lekcji. W książce znajdują się setki bardzo motywujących i dających do myślenia stron. Myślę, że śmiało można by tę serię nazwać poradnikiem na temat życia. Kto już czytał? Wiem, że jest mnóstwo różnych opinii odnoszących się do tych książek. Jak wasze wrażenia? :)


Rzecz DRUGA. Power Bank. Przenośna ładowarka do telefonu lub jak kto woli zapasowa bateria (ale to chyba jedno i to samo prawda?). Niezwykle przydatna podczas podróży lub dla komórkowych maniaków, np. takich jak ja (na swoje usprawiedliwienie dodam, że znam większych i myślę, że nawet czytają ten wpis!). Mój power bank jest marki PURO o pojemności 2200 mAh. Super gadżet, serio :-).


Rzecz TRZECIA. Wydaje mi się, że prawdopodobnie każda dziewczyna ma już tą rzecz. Mowa tutaj o organizerze na kosmetyki z Biedronki. Panuje na nie totalny szał, wcale się nie dziwię, skoro za całkiem niską cenę (9.99 zł) można świetnie zorganizować swoją toaletkę. Były one już jakiś czas temu w asortymencie tego marketu i wtedy właśnie ja poczyniłam swój zakup. Jednak jakiś czas temu pojawiły się one ponownie i myślę, że gdzieniegdzie nadal je możecie dostać. Skorzystajcie bo naprawdę warto! 

22 komentarze:

  1. Koniecznie muszę kupić tę dodatkową baterię! Wiecznie chodzę z telefonem bliskim rozładowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dodałabym jeszcze pudełka na jedzenie z Biedronki, ułatwią życie każdej osobie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ostatnio sporo o nich słyszałam, muszę się skusić! :-).

      Usuń
  3. ale ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Organizery z Biedronki są genialne i przy tak niskiej cenie aż głupio nie skusić się przynajmniej na jedną sztukę. Nad power bankiem się od dłuższego czasu zastanawiam, moja komórka ostatnio zjada baterię w oka mgnieniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również mam ten organizer z BIEDRONKI a książkę "Jesteś Cudem" bardzo chcę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Organizer mam i ja! Jest doskonały! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Power Bank u mnie by się sprawdził, non stop siedzę w internecie i bateria cierpi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo czytałam o książkach Reginy Brett, większość opinii była pozytywna. Muszę w końcu wziąć się za czytanie, by wyrobić własne zdanie. Patrzę teraz na ten organizer z Biedronki i trochę żałuję, że go nie kupiłam. Teraz jestem jedyną osobą, która go nie ma :D
    Prowadzisz świetnego bloga1 Zaobserwowałam i czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miły komentarz :) Pozdrawiam i zapraszam ;-)

      Usuń
  9. mam te książki i mega mnie motywują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogromnie żałuję, że już nie udało mi się dopaść tego organizera z Biedronki :<

    OdpowiedzUsuń
  11. dodatkowa bateria świetna będzie też w podróży, a jak sama piszesz wakacje tuż tuż ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale świetnee książki!! gdzie można je dostać? i za ile?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W empiku :-) Z tego co się orientuje to zestaw kosztuje w granicach 80 zł.

      Usuń
  13. Przenośna bateria to najlepszy wynalazek! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak.. taka przenośna ładowarka do telefonu by mi się przydała! :)

    OdpowiedzUsuń