sobota, 21 lutego 2015

GOLF

Hej kochani! Witajcie w sobotni poranek, u mnie to już ostatnie wolne chwile, ponieważ od poniedziałku zaczyna się drugi semestr na studiach, a co za tym idzie coraz mniej wolnego czasu. Dzisiaj przygotowałam dla was stylizacje. Ten golf, który mam dziś na sobie leży w szafie już dobre 3 lata i nigdy nie byłam co do niego przekonana. Jednak ostatnio oglądając różne inspiracje, spodobały mi się takie klasyczne zestawienia, gdzie główne skrzypce odgrywa właśnie sweter z dużym kołnierzem. Spróbowałam wystylizować go na sobie, więc zobaczcie jak mi się udało... 

 Kurtka/CHOIES      Golf/CAMAIEU     Zegarek/DanielWellington

13 komentarzy:

  1. Golf bardzo fajnie pasuje do parki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładniutko Milencia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie sie udało fajnie zestawić! Jak tam Ci sie studia podobaja? ;) u mnie zaczyna sie 1 semestr... magistery :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magistery mówisz :D no u mnie teraz 2 rok, najgorszy :< a dopiero od 3 przedmioty specjalizacyjne, więc zobaczymy :D :*

      Usuń
  4. ja już od tygodnia na uczelni :( drugi rok licencjatu a już mam dość

    pięknie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze są proste połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny sweterek i pięknie go wystylizowałaś! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful blog! Follow me and i Follow you back! Kisses

    OdpowiedzUsuń
  8. W tej spódniczce wyglądasz przeuroczo!

    OdpowiedzUsuń