sobota, 10 stycznia 2015

WELCOME 2015

Witajcie w 2015 roku! Wow, mamy już 10 stycznia a to dopiero mój pierwszy post. Tak, tak mogłabym napisać milion powodów, dla których mnie tu nie ma, ale je już znacie więc nie będę się powtarzać. Tak samo jak pewnie wiecie, że początki roku nigdy nie są dobrym okresem dla studentów. Muszę jedynie sobie ponownie zakodować jedną myśl -> LEPSZA ORGANIZACJA CZASU. A to jest ważne, bo jak się zorganizujesz to zdobędziesz czas na wszystko! Siedzę w studenckim mieszkaniu, patrzę za okno na padający deszcz i podziwiam przelatujące co jakiś czas samoloty (świetny widok, serio). Dlatego też postanowiłam do was coś napisać. Nie będę podsumowywać roku 2014 tutaj publicznie, to co powinno zachować się w mojej pamięci na pewno tam zostanie, a jest tego dużo :) Mam nadzieję, że rok 2015 również przyniesie ogrom dobrych wspomnień. Wrzucam kilka zdjęć z tego co działo się u mnie w ostatnim czasie i obiecuję przybyć tutaj ponownie wkrótce! Zaczynamy nowy rozdział. Miłego dnia :*

 1. #selfie1 / 2. Strój na Wigilię

 3. #selfie2 / 4. Trochę świątecznego klimatu

 5. Sylwestrowy arsenał / 6. Część prezentów gwiazdkowych ♥

7. Daily essentials / 8. Prezent od siebie dla siebie #converse

Jeśli chcesz być na bieżąco FOLLOW ME: PEEERFECTLLY

9 komentarzy:

  1. Boska paletka na 7 zdjęciu no i "zniszcz ten dziennik" ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia ;)
    wgl jesteś śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. o wiele lepiej Ci w spiętych włosach, ''zniszcz ten dziennik'' to jedna z pozycji, którą chciałabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Converse zawsze na tak :D Piekne masz selfie:) /mellpay

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty od siebie dla siebie są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna, mega prezenty, super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń