poniedziałek, 19 stycznia 2015

ULUBIEŃCY 2014

Hej kochani! Tak jak pisałam na moim fan page'u dzisiaj mam dla was post kosmetyczny! A mianowicie ulubieńcy 2014 roku! Mam tutaj na myśli same kosmetyki kolorowe. Różnych marek, od tych tańszych po te droższe. Mam nadzieję, że niektóre produkty również wam przypadną do gustu. Większość z nich mam całkiem od niedawna (kupowane w grudniu) a całkowicie podbiły moje serce! O jakich produktach mowa? Sprawdźcie moje TOP 5 produktów! Chodźcie i przekonajcie się sami, zapraszam!


Zaczynamy! Na pierwszy ogień idzie wazelina do ust firmy VASELINE (jedyny produkt, który można uznać za produkt z pielęgnacji). Świetna, limitowana edycja. Doskonale natłuszcza i nawilża usta, pozostawiając lekki zapach miodu. Dodatkowo świetny design opakowania! Widziałam ostatnio różne wersje w sklepach Rossman, także warto się o nie pokusić - zdecydowanie :)


Wibo 4 in 1 concealer palette, czyli paleta korektorów 4 w 1. Różne odcienie na różne potrzeby! Na niedoskonałości, sińce pod oczami, na naczynka i modelowanie twarzy. Jest genialny! Każdy kolor spełnia swoje zadanie i kryje to co ma zakryć. 4 korektory w jednym opakowaniu, podręczne i w świetnej cenie! Dzięki Wibo za ten produkt! :)


Pomadki w kredce, firmy Astor i Manhattan. Albo mi się wydaje albo już kiedyś je zachwalałam tutaj na blogu. Hmm.. Nie, nie wydaje mi się, tak było :-) Uwielbiam formułę kredki. Bardzo przyjemna aplikacja! Tutaj dwie moje ulubione Astor w odcieniu 013 Magic Magneta, czyli intensywny róż oraz Manhattan w odcieniu 03, róż wpadający w fiolet. Kocham je ♥


Na koniec najlepsze? Paleta cieni Makeup Revolution - ICONIC 3! Czyli inspiracja paletą Urban Decay - Naked 3. W Ostatnich miesiącach roku 2014 pokusiło mnie o eksperymentowanie z cieniami do powiek. Kilka palet leżało bezczynnie w szufladzie. Obejrzałam kilka tutoriali, zamówiłam pędzel do rozcierania cieni i moja przygoda się rozpoczęła. Tak też zapragnęłam mieć w swoim drobnym zbiorze tę oto paletkę. Mamy tutaj 12 dość dobrze napigmentowanych cieni :) Matowe, perłowe i satynowe. Jedynym minusem jest plastikowe opakowanie, które łatwo może się zepsuć. Jedna za tę cenę (20 złotych) warto się skusić! 


A jakie jest wasze TOP 5 ulubieńców kosmetycznych 2014 roku? Piszcie w komentarzach. Pozdrawiam ;-*

13 komentarzy:

  1. Ja nie mam swojej ulubionej 5 ale twoja jest ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna 5 !!! Musze pokusić sie o tą paletę ;) niestety u mnie kosmetyki tej marki nie są łatwo dostępne :(
    Moze też zrobię swoje Top 5 kosmetyków ;);) myslalam o takim podsumowaniu ;)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wielu stronach internetowych je znajdziesz :-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. O paletce marki "Makeup Revolution" słyszałam już bardzo wiele dobrego, szczerze się przyznam, że sama w najbliższym czasie mam zamiar sobie ją sprawić- tym bardziej, że moje cienie do powiek już się zaczynają kończyć ;)
    Zachęciłaś mnie również do sięgnięcia po kółko korektorów z "Wibo"- muszą być tak samo fajne, jak te kolorowe z "CATRICE" :))

    PS. Świetni ulubieńcy, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, skuś się! :-)
      Pozdrawiam :-).

      Usuń
  4. Mam te korektory z wibo ale średnio je lubię, raczej nie używam. A paleta jest cudowna, kupiłam ją siostrze pod choinkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne produkty, też ostatnio odkryłam wiele ciekawych nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te cienie wyglądają przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. musze wypróbowac te pomadki , bo juz kolejny raz o nich słyszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również posiadam tą paletę korektorów. Potwierdzam! Rewelacyjna sprawa. A o paletę z revolution w końcu muszę się pokusić. Gdzie kupiłaś swoją? :)

    OdpowiedzUsuń