środa, 12 listopada 2014

CZARNO NA BIAŁYM

Cześć wam! Dni lecą jak szalone, bo to już 12 listopada. A pogoda wciąż mnie zachwyca, cały ten długi (4-dniowy) weekend praktycznie nie potrzebowałam okrycia wierzchniego. Co możecie zobaczyć na poniższych ujęciach. I jeśli ma tak jeszcze być przez najbliższych kilka dni, niech będzie! Nie mam zamiaru protestować. W ciągu codziennych spraw związanych z uczelnią i innymi obowiązkami, zebrałam się w sobie i zorganizowałam czas na zdjęcia. TADAM, efekty poniżej. 
PS Chyba muszę częściej się organizować..

 Sweter/TALLY WEIJL     Futrzak/PERSUNMALL      Spodnie/TAKKO       Buty/CAMAIEU     Torebka/VINTED

22 komentarze:

  1. Piękna kamizelka, tez poluje. Widzę, że u Ciebie podobnie, u mnie tez ciężko z organizacja czasu przez studia i prace ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najważniejsze to to, że trzeba chcieć :) zdecydowanie

      Usuń
  2. Swietnie wygladasz! Futrzak cudowny. Zjadlas jedno slowko w pierwszych zdaniach ;)
    U mnie tez cos nowego zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra zestaw! Baaardzo mi się podoba!
    Wszystko idealnie ze sobą współgra ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki futrzak mi się marzy tylko, że brązowy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna kamizelka, dodaje sporo uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super podoba mi się ;)
    lubię pasiaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny zestaw:)
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Całość bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądasz! Bardzo mi się podoba ta kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna, lekka stylizacja :) - zakochałam się w Twoich butach !

    OdpowiedzUsuń
  11. jest prosto i z klasą podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny zestaw! Zakochałam się w kamizelce <3

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjecia ;3
    zapraszam w wolnej chwili do siebie nadinnes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń