poniedziałek, 3 listopada 2014

COLORFUL AUTUMN

Hej! Dzisiaj mam wam do pokazania stylizacje, której (bardzo!) dawno tutaj nie było. Ostatnio zatrzymaliśmy się jeszcze na typowo letnim zestawieniu. Dziś już będzie nieco cieplej. Mimo, że za oknem jesień - to uważam, że nie ma co rezygnować z energicznych kolorów. Mogą one jeszcze bardziej ożywić tegoroczną, sprzyjającą nam porę roku. Ja postawiłam na wyrazisty szalik i spodnie. Myślę, że robią zamieszanie :) Zostawiam was ze zdjęciami i do następnego :*

 Szalik/FRONTROWSHOP        Spodnie/STRADIVARIUS         Buty/DEICHMANN

14 komentarzy:

  1. Szalik świetnie kontrastuje z ciemnym płaszczem.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękny płaszczyk :)
    pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja. A szal świetny !

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zauroczona kraciastymi szalikami <3. Jedyne co tutaj mi się nie podoba to buty, ale to pewnie dlatego, że to kompletnie nie mój typ :).

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie ci w czerwieni ;) super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, uwielbiam takie zestawy

    OdpowiedzUsuń
  7. I to się nazywa Loooong szal ;) Świetna stylizacja!

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. czerwony na jesień idealnie pasuje! :)

    zapraszam na włoski obiad :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, kocham kratę, dlatego najbardziej w Twoim looku podoba mi się szalik :)

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też do granatowego płaszcza lubię nosić podobny szalik! :)

    OdpowiedzUsuń