wtorek, 18 listopada 2014

BAZA INGRID - RECENZJA

Witajcie kochani we wtorkowy poranek. Dzisiaj mała przerwa od stylizacji a mianowicie przed wami recenzja bazy pod podkład marki INGRID COSMETICS. Miałam napisać o niej już jakiś czas temu, jednak postanowiłam trochę dłużej ją testować i przyjrzeć się jej dokładniej. Ważną rolę gra tu też sprawa, że nie używam jej w codziennym makijażu, jedynie na większe wyjścia, których w tym miesiącu było już kilka. (W październiku natomiast starałam się w ogóle nie używać podkładu, ponieważ cały czas trzymała się grecka opalenizna, więc nie było takiej potrzeby :))


Zaczynajmy! Jest to plastikowy pojemnik, w którym mieści się 30 ml substancji. Producent zapewnia nam, że owa baza ma wygładzać i matować naszą twarz. Z czym się mogę śmiało zgodzić, po nałożeniu produktu skóra staje się zmatowiona i wygładzona. Produkt jest lekki i nie zapycha naszej twarzy. Skład: Cyclopentasiloxane, Isododecane, Dimethicone Crosspolymer, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin. 


PLUSY:
  • Baza ma konsystencję dość gęstą, przezroczystą - mimo to łatwo się ją rozprowadza na twarzy i po nałożeniu nie jest ona wyczuwalna. Wystarczy nanieść niewielka ilość substancji aby pokryć całą buzię;
  • Trwałość - jest to baza, która ma nam utrzymać makijaż przez wiele godzin. Rzeczywiście tak jest. Makijaż trzyma się o wiele dłużej niż zazwyczaj. Sprawdzone info :)
  • Cena - za 30 ml płacimy ok 15 zł. Myślę, że jest to dobra cena.

MINUSY:
  • Zapach - nie podoba mi się on, czuć tutaj typowy silikon;
  • Opakowanie - mało poręczne, plastikowe. Trzeba uważać aby nam nie wypadło z rąk;
  • Dostępność - stacjonarnie nie widziałam jej nigdzie, ale doczytałam, że można ją znaleźć w drogeriach natura.


Osobiście mogę wam polecić ten produkt, gdy napotkacie go to skuście się na testy. 
Może i was zachwyci tak jak i mnie? Pozdrawiam :*

6 komentarzy:

  1. Nie używałam nigdy baz, może to pora, żeby spróbować coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie poszukuję jakiejś fajnej bazy :).

    OdpowiedzUsuń
  3. akurat baz nigdy nie używałam, mi wystarczy krem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy produkt, jednak ja nie używam baz :)

    derniere-danse-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam bazę pod makijaż z Pease z silikonem, najlepsza na świecie! <3

    OdpowiedzUsuń